You are viewing a single comment's thread from:

RE: SEC-S14/W2-My favorite pet [Horse]

in Steem of Animals10 months ago

Asalam Alikum brother. Umeed ha ap khariyat sy hngy.

Aesy hi ha k time k st st hmry favorite pets b change hoty jaty hain. Shuro me ap birds ko prefer krty thy but ab horse ko. Maybe future me apko cats psnd ajaen.

Mjhy apny college time sy parrots ka shoq ha aur abi tk 15 years hogy parrots ka hi shoq ha... But last 2 years me mjhy cats b achi lgny lg gai hain jo k me new ghar jb bnao ga tb lazmi buy krn ga aik kitty.

Thk kaha ap ne 5 Marla house me horse ko rakhna aur us ka khyl b rakhna zra mushkil kam ha. Horse ko zyada jaga chahye hoti ha aur ye bht achy pet hoty hain.

Ap ne bht achy tareeqy sy apni post likhi ha mjhy parh k bht acha lga. Hamesa aesi hi posts share krty rehna. Dua ha ap is contest me kamyabi hasil kro Ameen.

Sort:  
 10 months ago 

W Salam brother. Yes dear it's true that nature of a person changes with change in time. I love horses and they ofcourse need an enough space.

Thanks for being here. Keep blessing.

 10 months ago 

My Pleasure. JazakAllah :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62555.95
ETH 2435.55
USDT 1.00
SBD 2.64