You are viewing a single comment's thread from:

RE: SEC-s11w1 : The Most Embarrassing Moment of my life as a kid or Parent

in Steem Kids & Parentslast year

Thank you sir for your show of care and attention to read my entry. I can see that you were really speechless after reading..

Now imagine how I felt that day?

Well even Dad has forgotten this incident but you know children at that age never forget..that's why I have not forgotten even though it's in the past.

Thanks for your support

Sort:  

ہاں یہ سچ ہے، میں اس وقت بے ساختہ تھا، میں گہرے دکھ میں چلا گیا، کیونکہ یہ واقعی مختلف احساس تھا جو آپ نے محسوس کیا اور میں یہ کہنا چاہوں گا کہ آپ بہادر ہیں اور آپ ہمیشہ لوگوں کے دل جیتیں گے کیونکہ آپ والدین اور والد کا بہت احترام کریں، آپ کے لیے میری نیک خواہشات، آپ کی زندگی کے لیے۔ یہ سچ ہے، میرے پاس اپنے احساس کے بارے میں بیان کرنے کے لیے الفاظ نہیں ہیں، میں آپ کی تعریف کرتا ہوں۔ تم بہادر اور اچھی بیٹی ہو، تمہارے والدین کی قسمت ہے کہ ایسی فرمانبردار بیٹی ہے۔

Awww!
Thank you so much big brother!

میری محترم بہن کو خوش آمدید، خوش رہیں، میری ہمیشہ آپ کے لیے اور آپ کے اہل خانہ کے لیے دعا ہے۔

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59368.30
ETH 2461.60
USDT 1.00
SBD 2.45