Relay "Through the Looking Glass" # 27 Сьогоднішні відображення

in Steemit Ukraine2 years ago

image.png

Доброго дня, ми з України!

Так, з нашої багатостраждальної чудової України, де йде кривава війна!
І сьогодні я знову приймаю участь в наступному, двадцять сьомому турі Конкурсу @strecoza - Relay "Through the Looking Glass", бо приїхала ненадовго в Запоріжжя...

Ми живемо на дачі, а вранці донька нас з онучкою привезла в місто, пока сама працює...
Оце ми виїхали з дачі... А коли я фотографувала красне та бордове листя дикого винограду на паркані, в кадр попало відображення сонечка в боковому дзеркалі...

image.png

Дорога вивела на трасу, де я сфотографувала усіх нас, що сидять у машині. Мене, правда, не видно))) Зате поряд - донечка за кермом, іззаду сидить Маргоша, а у багажнику стирчить голова Пусі!)))

image.png

Удома, коли я фотографувала картини для конкурсу, ввімкнула світло - і побачила відобрабення світильника на склі картини... Классно вийшло, тому я і відправляю цю світлину на Конкурс @strecoza.)))

image.png

А ось вона без світильника,))) Це так, для порівняння!)))

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!

Конкурс тут: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/relay-through-the-looking-glass-27

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

This post was selected for Curación Manual (Manual Curation)

@tipu curate

Thank you very much for your support!

Thank you!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60607.86
ETH 2620.83
USDT 1.00
SBD 2.52