Relay "Through the Looking Glass" # 16. ВІДЗЕРКАЛЕНА КРАСА

in Steemit Ukraine2 years ago

image.png

Доброго вечора, я з України!

Ось уже і 16 випуск чудового конкурсу @strecoza - Relay "Through the Looking Glass", в якому я приймаю участь!

Тим паче, що з'явилися нові фотографії відображень, коли чоловік возив мене в онкологічну лікарню на огляд...

У великій будівлі, що знаходиться по проспекту Соборному, в дзеркальних вікнах відображається чудове небо з білими хмарами!
Звісна річ, я не змогла не відреагувати на це і сфотогрфувала на конкурс!)))

image.png

А щоб було видніше, я ще й збільшила відображення!)))

image.png

Коли я вже сіла в машину біля лікарні, в боковому дзеркалі машини побачила отаку картину!))) Дуже їсти хотілося, а в дзеркалі було видно вивіски біля невеличкого кафе, що знаходилося поруч...)))
Чоловік купив мені піцу, щоб не померла з голоду!)))

image.png

Ми почали їхати додому повз парк "Дубовий Гай", але не втримались і зупинилися, щоб зробити свіжі фотографії.
Там сидів рибалка і, мабуть, казав пошепки: "Ловися, рибка, велика й маленька!")))
Не знаю, що він впіймав, а я його впіймала "на гачок"))))

image.png

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!

Конкурс тут: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/relay-through-the-looking-glass-16

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, thank you so much for your support!!!

Thank you, thank you so much for your support!!!

Thank you, thank you so much for your support!!!

Та шо таке, знову сама гарнюча фотка на прев'ю))) Дуже круто! 👍

))))) Я ж кажу, що в нас смаки збігаються?!))))

 2 years ago 

Дай Вам Боже багато апвоутів! :)

Дякую, моє сонечко!!! І ще дякую тебе за підтримку!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64761.00
ETH 3425.94
USDT 1.00
SBD 2.55