GRAFFITI OF MY CITY №3. "ХТО ШУКАЄ, ТОЙ ЗАВЖДИ ЗНАЙДЕ"

in Steemit Ukraine2 years ago

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Сьогодні відправляю нові малюнки графіті на чудовий конкурс "ГРАФІТІ МОГО МІСТА" від @slon21veka!)))

Проїжджаючи по нашому рідному місту Запоріжжя, я крутила головою на всі боки, шукаючи поглядом малюнки графіті.))) Але доволі довго нічого не бачила...

Тоді ми з чоловіком вирішили поїхати іншою вулицею, яка йшла паралельно проспекту Соборному.

І ось на одному з багаточисельних будинків я побачила яскравий фейерверк малюнків!
Їх було стільки, що очі розбігалися від цієї краси!)))

Це фото зроблено здаля.)))

image.png

Підійшовши ближче, я зробила кілька фотографій крупним планом.

image.png

image.png

А ще на цій будівлі з другого боку були і ось такі малюнки графіті.

image.png

image.png

Дякую @slon21veka за відродження цього чудового конкурсу!
Всіх бажаючих запрошую приєднатися!!!

УМОВИ КОНКУРСУ: https://steemit.com/hive-108358/@slon21veka/5wrnq8-graffiti-of-my-city-3

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Дуже круто!) Перші графіті нагадують стиль Пікассо 😁👍

Дякую!!! Приємно!)))

 2 years ago 

Графіті топ, побільше б такого замість сірих стін :)

Згодна!))) Я теж ненавиджу сірість!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67422.69
ETH 3492.15
USDT 1.00
SBD 2.70