"Color palette" @olesia| BURGUNDY. БОРДОВІ КВІТИ ТА КВІТИ З БОРДОВИМИ ВІДТІНКАМИ

in Steemit Ukraine2 years ago

ДЕТСКИЙ САД - 7 ИЮНЯ 065.JPG

Доброго дня, ми з України!

І знову я приймаю участь в чудовому квітковому Конкурсі @olesia "Color palette"!!!

На цій неділі хазяйка конкурсу запропонувала БОРДОВИЙ колір.

Як виявилось, по-справжньому бордових квітів у мене дуже мало, і я в цьому упевнилась, коли передивлялась усі свої теки на домашньому комп'ютері...

Тому вибрала ще й квіти з бордовими відтінками.

Але, чесно кажучи, мені більше подобаються квіти веселих яскравих кольорів!))) Тому я майже завжди прохожу мимо темних.)))

Перші квіти - це мої улюблені троянди...

021.jpg

imgonline-com-ua-Resize-mlDXK6HKPzI.jpg

За ними йдуть лілії - улюблені квіти моєї старшої окучки Насті.)))

image.png

image.png

ДЕТСКИЙ САД --13 ИЮНЯ 091.JPG

Попала в цю чудову компанію і бордова мальва, яка росте під вікном кухні сестри мого чоловіка.

image.png

Дійшла черга і до ірісів, які я фотографувала в минулі роки...)))
Ці квіти вже з віттінками бордового кольору!

ФОНТАН 012.jpg

ГРАФФИТИ 078.jpg

На останок фотографія бордових квітів, які я сфотографувала на ділянці біля дому дизайнерки, яка живе на сусідній вулиці...
Назву квітів я навіть не знаю.)))

photo_2020-04-25_12-30-58.jpg

Оце й усі квіти, що я назбирала!

Дякую @olesia за цей чудовий сонячний конкурс!

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-137760/@olesia/en-ua-contest-or-color-palette-or-burgundy

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, thank you so much for your support!!!

Thank you so much for your support!!!

 2 years ago 

Дякую 🤗 яка це краса!

Ой, як приємно, що квіти тобі сподобались!!!))) Дякую!!!

На прев'ю просто бомбезно красива троянда))

 2 years ago 

Ура, Ви вже спізнаєте види квітів :)))

Ахаха)) то все побічні ефекти великої кількості квітів в наших постах)) З часом починаєш розуміти, тим паче у нас тут багато знавців рослинності 😁

І знову наші смаки співпали!)))

Абсолютно!))

 2 years ago 

Красиві квіточки :)
Гарного дня

Дякую!)))

 2 years ago 

Милі квіточки, як завжди - удачі тобі у конкурсі! Привіт! ☀️ 💓

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69123.03
ETH 3739.29
USDT 1.00
SBD 3.69