Heading "Handmade" #26/ 2022 - Рубрика «Handmade» 26-й випуск 2022р.

in Steemit Ukraine2 years ago

image.png

Привіт друзі!

Я вітаю своїх майстрів ручної роботи. Я вас дуже люблю і люблю те, що ви майструєте. Я рада, що нас стає більше і ми любимо робити красу! Удачі вам і успіху у своїх починаннях!

Сьогодні середа і ми продовжуємо рубрику Handmade .

Мені дуже подобаються люди, які вміють щось творити своїми руками. Хтось уміє в'язати, хтось вишивати, хтось дуже красиво малює, робить вироби, майструє з дерева, шиє, ліпить. Список довгий.
Покажемо, що ми вміємо робити своїми руками.

Головне:

Пропоную вам написати пост у співтоваристві Steemit Ukraine та розповісти про свою майстерність (один пост на тиждень).

Додайте посилання під мій пост.

Ставимо тег #handmadesteem.

З мого боку, я кожного підтримаю 1 STEEM.

====================================

Membershowing
@avibauza https://steemit.com/hive-137760/@avibauza/epigrafe-hecho-a-mano-numero-25-de-2022-body-para-danza-por-avibauza-100-power-up

Супер робота!

Лови від мене 1 STEEM!

====================================

А я продовжую в'язати своїх котиків. Але я в'яжу, тоді коли в мене є надхнення. Рожевого планую зробити кошечкою, зв'язати платячко і віночок.

image.png

image.png

image.png

=======================

Усім успіху у вашому рукоділлі. Я з нетерпінням чекаю вашої роботи і завжди підтримуватиму вас!

All success in your handicraft. I look forward to your work and will always support you!

Sort:  
 2 years ago 

@avibauza дуже гарна робота!

image.png

This contest has been included in the daily Active Contest List

Contest Alerts: Active Contest List on 04th August 2022 – Win 500+ STEEM

Follow & Resteem for more updates.
#ContestAlerts #winwithsteem

 2 years ago 

hi

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62795.05
ETH 2941.10
USDT 1.00
SBD 3.55