Heading "Handmade" #25/ 2022 - Рубрика «Handmade» 25-й випуск 2022р.

in Steemit Ukraine2 years ago

image.png

Привіт друзі!

Я вітаю своїх майстрів ручної роботи. Я вас дуже люблю і люблю те, що ви майструєте. Я рада, що нас стає більше і ми любимо робити красу! Удачі вам і успіху у своїх починаннях!

Сьогодні середа і ми продовжуємо рубрику Handmade .

Мені дуже подобаються люди, які вміють щось творити своїми руками. Хтось уміє в'язати, хтось вишивати, хтось дуже красиво малює, робить вироби, майструє з дерева, шиє, ліпить. Список довгий.
Покажемо, що ми вміємо робити своїми руками.

Головне:

Пропоную вам написати пост у співтоваристві Steemit Ukraine та розповісти про свою майстерність (один пост на тиждень).

Додайте посилання під мій пост.

Ставимо тег #handmadesteem.

З мого боку, я кожного підтримаю 1 STEEM.

====================================

Membershowing
@nexcis https://steemit.com/hive-137760/@nexcis/heading-handmade-24-2022-elaboracion-de-masa-de-papel-mache-por-nexcis-club5050

Цікава ідея!

Лови від мене 1 STEEM!

====================================

В минулому пості я вам розповідала, що хочу нав’язати котиків. Так ось, в мене вийшло два таких гарних котика. Я їх в’яжу по одній схемі, а вийшли різні. Тобто кожний котик буде мати свій характер. Мені це подобається)). Схему ще не виточила, то в ній розберуся тільки я. Я декілька раз переробляла, розпускала і знов починала. Але щось вийшло).) Буду продовжувати гратися нитками)). В мене є такі цікаві ідеї!!! Я в захваті сама)). Коти буду в’язати тоді і покажу.
А зараз дивимось на цих красунчиків)).

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

=======================

Усім успіху у вашому рукоділлі. Я з нетерпінням чекаю вашої роботи і завжди підтримуватиму вас!

All success in your handicraft. I look forward to your work and will always support you!

Sort:  
 2 years ago 

Gracias amiga

This contest has been included in the daily Active Contest List

Contest Alerts: Active Contest List on 28th July 2022 – Win 450+ STEEM

Follow & Resteem for more updates.
#ContestAlerts #winwithsteem

 2 years ago 

Hi. thank you!

Які ж гарненькі котики! Я таке не вмію робити...((( Що б його придумати?)))

 2 years ago 

Дякую за участь!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64867.61
ETH 3451.61
USDT 1.00
SBD 2.55