Heading "Handmade" #24/ 2022 - Рубрика «Handmade» 24-й випуск 2022р.

in Steemit Ukraine2 years ago

image.png

Привіт друзі!

Я вітаю своїх майстрів ручної роботи. Я вас дуже люблю і люблю те, що ви майструєте. Я рада, що нас стає більше і ми любимо робити красу! Удачі вам і успіху у своїх починаннях!

Сьогодні середа і ми продовжуємо рубрику Handmade .

Мені дуже подобаються люди, які вміють щось творити своїми руками. Хтось уміє в'язати, хтось вишивати, хтось дуже красиво малює, робить вироби, майструє з дерева, шиє, ліпить. Список довгий.
Покажемо, що ми вміємо робити своїми руками.

Головне:

Пропоную вам написати пост у співтоваристві Steemit Ukraine та розповісти про свою майстерність (один пост на тиждень).

Додайте посилання під мій пост.

Ставимо тег #handmadesteem.

З мого боку, я кожного підтримаю 1 STEEM.

====================================

Membershowing
@avibauza https://steemit.com/hive-137760/@avibauza/epigrafe-hecho-a-mano-23-2022-elaborando-vestido-short-y-cintillo-para-mi-sobrina-por-avibauza-100-power-up

Лови від мене 1 STEEM!

====================================

Минулої неділі я казала, що тренуюсь в’язати котика. Так ось я підібрала для себе найгарнішу схему. Довелося трішки її змінити до тих розмірів які мені подобаються. Коли котик став мені подобатись, я замовила нитки. Тобто я сьогодні їх замовила. Бо персиковий кіт якось не дуже мені подобається. Я хочу його зробити в патріотичних кольорах. Тож буду чекати на нитки, а потім тренуватись швидше в’язати, як у нас кажуть «набити руку» тобто швидко в’язати.
А зараз я вам показую ще один екземпляр котика. Нууу шось таке вийшло)).

image.png

image.png

image.png

=======================

Усім успіху у вашому рукоділлі. Я з нетерпінням чекаю вашої роботи і завжди підтримуватиму вас!

All success in your handicraft. I look forward to your work and will always support you!

Sort:  
 2 years ago 

@avibauza супер!

image.png

This contest has been included in the daily Active Contest List

Contest Alerts: Active Contest List on 21st July 2022 – Win 650+ STEEM

Follow & Resteem for more updates.
#ContestAlerts #winwithsteem

 2 years ago 

Hello!

Hola amiga @strecoza. Aquí está mi Entrada

Masa Lista.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67731.65
ETH 3780.34
USDT 1.00
SBD 3.51