Heading "Handmade" #23/ 2022 - Рубрика «Handmade» 23-й випуск 2022р.

in Steemit Ukraine2 years ago

image.png

Привіт друзі!

Я вітаю своїх майстрів ручної роботи. Я вас дуже люблю і люблю те, що ви майструєте. Я рада, що нас стає більше і ми любимо робити красу! Удачі вам і успіху у своїх починаннях!

Сьогодні середа і ми продовжуємо рубрику Handmade .

Мені дуже подобаються люди, які вміють щось творити своїми руками. Хтось уміє в'язати, хтось вишивати, хтось дуже красиво малює, робить вироби, майструє з дерева, шиє, ліпить. Список довгий.
Покажемо, що ми вміємо робити своїми руками.

Головне:

Пропоную вам написати пост у співтоваристві Steemit Ukraine та розповісти про свою майстерність (один пост на тиждень).

Додайте посилання під мій пост.

Ставимо тег #handmadesteem.

З мого боку, я кожного підтримаю 1 STEEM.

====================================

Я дуже хочу навчитися в’язати іграшки. Я колись в’язала мішку, але я хочу ще інші. Наприклад котика. Я перебрала багато майстер класів. По одному я зв’язала котика, але я хочу такий який мені самій сподобався. Хочу зробити свого котика і багато експериментую. За ці дні я багато котиків розпустила, а сьогодні ще був один варіант, який я практикую знов на тих же нитках. Поміняла розмір гачка і все рівно щось не досконально для мене. Хочу такий щоб мені самій сподобався. Буду все рівно удосконалювати свого котика. А поки те що є показую вам.

image.png

image.png

image.png

=======================

Усім успіху у вашому рукоділлі. Я з нетерпінням чекаю вашої роботи і завжди підтримуватиму вас!

All success in your handicraft. I look forward to your work and will always support you!

Sort:  

Дуже класний котик))

 2 years ago 

Ну да, але я хочу зробить його товстунчиком)) Буду переробляти))

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Visit our Discord - Visita nuestro Discord

 2 years ago 

Дякую!

This contest has been included in the daily Active Contest List

Contest Alerts: Active Contest List on 14th July 2022 – Win 700+ STEEM

Follow & Resteem for more updates.
#ContestAlerts #winwithsteem

 2 years ago 

Привіт!!)

 2 years ago 

Клас, яке кошеня гарне. А ти казала що воно не вийшло. Вийшло!🐾

 2 years ago 

Мені не подобається, буду удосконалювати))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60723.46
ETH 3353.68
USDT 1.00
SBD 2.51