Зміна парадигми | Мрія 2.0 || Paradigm change | Dream 2.0

in Steemit Ukraine2 years ago (edited)

Хелоу, людство. На днях, я відіслав багатьом українським авторам таке повідомлення.

Більше року тому я писав пост на Steemit під назвою "Мрія", в якому питав у звичайних авторів, про їх мрії і дивувався, які вони різні. Зараз же, я хочу повторити цей пост.

Тому, прошу тебе відповісти, яка в тебе мрія зараз? Відповідати не обов'язково коротко, я вставлю твою відповідь у свій пост.


vM1pGHgNcyCXUWJECrZbvn1NMPj1oFGUo3gYfF3NNPRD9XC8V9R4JoGAADEU3G4fq4MNwZAKrCfYX12WzyYTLqcfzT9DobQV1ioXGLX8uuZVoMFN3E932m6MvW5S3wf1C2mqW46.jpeg

Ще рік назад, мрії цих людей зовсім відрізнялися від сьогоднішніх. Хтось мріяв про власне житло, хтось про фінансову незалежність, а хтось і зовсім не міг визначитися. А сьогодні....


IMG_20220727_143313_681.jpg

У мене одна мрія – Світ без військових дій взагалі, Світ без кордонів та обмежень, Світ добра та благополуччя! Це легко, головне всім цього захотіти.
З повагою, @slon21veka


Мабуть, коли весь народ стикається з однією спільною проблемою, то і мрія також стає однією для всіх.
В екстремальній ситуації бажання лише одне - знищити загрозу і вижити, бо це наріжний камінь нашого існування, а потім уже все інше: літаки, яхти, дачі в Ніцці :)

Тому, по-перше, я хочу щоб ми скоріше виграли війну і всі вижили! Вже потім можна думати про якісь земні і не дуже мрії індивідуального характеру. А вони у всіх майже однакові, якщо не надто заглиблюватися в деталі: розвиватися, гарно заробляти, мандрувати, дозволяти собі приємні не дрібниці, ну і щоб сім'я та друзі були живі та здорові, бо кого тоді катати на яхті! :)

@andrea.boji


IMG_20220727_143459_994.jpg

Про що я мрію. Все просто – про мир. І побачити доньку та онучку, яких не бачив уже три роки. Спочатку ковід, а тепер війна...

@olesptasha


IMG_20220727_143556_582.jpg

Мрія, щоб моїй дитині було кудись повернутись. Повернутися в країну, в якій нарешті мир.

@olesia


Куди ж подівалися усі домівки, яхти, гроші і т.д? Невже це все, різко відійшло на другий план? Або навіть далі? Так. Перелом свідомості відбувся в голові кожного українця. "Голодний, ситого не зрозуміє", казали мені, а зараз, кожен готов віддати останню крихту, за свою свободу, і за свободу своїх рідних. Люблю вас, Українці.

Sort:  

Гарно вийшло!)

Коли натрапив на ман'ячелу з ножем в посадці, то якось різко стає до дупи який у тебе айфон чи заробіток 😅
Але все мине і ми знову почнемо мріяти про яхти і лазурні береги :)

Отлично вышло. Молодец. Жалко только, что поучаствовать согласилось мало людей. Всем кто не принял участие выговор.

 2 years ago 

Друга частина спокійно може вийти)

 2 years ago 

Як це, я в загальному чатику написав що хочу гроші))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58397.49
ETH 2619.60
USDT 1.00
SBD 2.42