"Handmade" #27/ 2022 Квіточки із полімерної глини

in Steemit Ukraine2 years ago

IMG_6329.jpg

Привіт всім! Сподіваюся, ви в безпеці. У нас трішки літають, трішечки стріляють, але ми знаємо, що це тренуються наші хлопці і все добре.

Тому я ближче до хендмейду. З хендмейдом у мене статус "все складно". Я його люблю, він мене - ні, тому що руки у мене ростуть явно не там, де було задумано Творцем 😁 Але бажання творити є і дуже велике, тому час від часу я йду на якісь майстер-класи або намагаюся допомагати моєму другу робити ремонт у моєму будинку.

Фотографії, які ви бачите тут – це мій перший досвід ліплення квітів із полімерної глини. Він виявився дуже цікавим не тільки з точки зору створення чогось нового і нового досвіду взагалі, але й тим, що чимало посприяв моєму розлученню, яке могло б затягнутися, якби я не мала руки зайнятими!

У зв'язку з останнім я навіть написала коротку розповідь, яку і наводжу далі.

IMG_6334.jpg

Жінка та полімерна глина

  • Машунь, ми коли квіточки ліпитимемо? У мене є кімната з кондиціонером!
    Враховуючи пекельно задушливий вечір, наявність кондиціонера цілком могло стимулювати будь-який процес.
  • Ти чоловіка собі нового знайшла, щоб квіточки ліпити? - Відірвалася від своїх думок Віра.
    Питання, яке могло здатися необізнаній людині несподіваним, навіть недоречним, мало, проте, під собою вагому підставу.

За чотири місяці до цієї розмови.

Драматизм Ситуації сидів за кухонним столом і ліниво допивав вчорашню каву. Кава давно охолола, а більше не запропонували. Та ще сімейка! Адже обіцяв приїхати за речами вчора і де його носить уже добу?
Не те, щоб Драматизм Ситуації чекав на щось вражаюче. Просто його присутність при сімейних розбірках була обов'язковою за протоколом. Ну, покричать, висловлять взаємні претензії, потім їй набридне, і вона скаже, щось на кшталт "та ну нафіг, стільки років разом! ми всі виправимо". Яка тут драма? Все давно сказано, все зрозуміло. Нудьги. Але ж робота є робота! І Драматизм Ситуації продовжував чекати.

Дві машини припаркувалися біля воріт одна за одною. «Сусіди» – вирішив для себе Драматизм Ситуації, – «Ну, будуть глядачами. Вже хоч щось. Але тут на ґанку з'явився цілком задоволений Рижик з картонною коробкою в руках.
Варіант був непередбачений. Причому ніким. І не запланований ну ось жодного разу. Просто так встали зірки, що Машуня з ліпленням квіточок і мій майже вже колишній чоловік з'явилися в моєму будинку одночасно. Цілих десять секунд я вагалася, після чого ми з Машунею гордо пройшли в кімнату... з кондиціонером.

Знаєте, в чому небезпека ліплення квіточок із полімерної глини в момент сімейної кризи? Глина (хай їй грець) швидко застигає. Це означає, що, включившись у процес, ви не зможете відірватися. Ви не зможете просто так піти з'ясовувати стосунки. Ви не зможете заламувати руки у плачі Ярославни. Дудки! Ви будете сидіти і ліпити ці кляті листочки, маточки і тичинки! Тому що намагатися розім'яти засохлу полімерну глину – це вже не драма, це трагедія! Крім того, квіточки захоплять не лише ваші руки, ваше тіло, а й ваш розум! Ви зможете думати тільки про те, чому Машини пелюстки ніжні та трепетні, а ваші схожі на полиняю ганчірочку. Коротше, це дуже сильне чаклунство! 😁

Коли ми закінчили ліпити квіточки, в будинку було тихо. На столі повільно застигали дві ніжні гілочки кизилу. Драматизм Ситуації мовчки курив на крильці. Поруч із ним, зручно розмістившись на сходинці, потягував коньяк із раритетної чарочки, позиченої у Домового, Повний Пофігізм. Майже вже колишній чоловік образився. Мабуть, дуже, тому що замість того, щоб легко і невимушено розлучитися в РАГСі, врешті-решт розлучився зі мною в суді. Не виключено, що він намагався залучити як співвідповідача квітку з полімерної глини. Я не знаю, я туди просто не прийшла.😉

IMG_6348.jpg

Загалом, моїм постійним захопленням ліплення квітів із полімерної глини не стало, але сам процес приніс мені чимало задоволення і ще й користь у вирішенні сімейних проблем. Що дивно, що я була певна, що в мене нічого не вийде. Але це виявилося зовсім не так складно, як здається.

IMG_6359.jpg

Потім я кілька разів повторила цей досвід. Можливо, я повернуся до цього заняття після закінчення ремонту в будинку. Зараз мені не тільки ніколи, а й банально нема де! Ліплення з полімерної глини потребує чистоти, а в мене весь будинок догори дригом! 😁

Дякую @strecoza за організацію цього контесту 😊

IMG_6564.jpg

IMG_6566.jpg

IMG_8254.jpg

IMG_8255.jpg

Sort:  
 2 years ago 

Я читала на одному подиху. Захоплююча історія життя та плюс квіти. Не кожен розповість про своє життя так відверто не соромлячись. А квіти просто суперські. Дуже оригінальні та красиві. Вразила!

Дякую) А щодо відвертості, то я вже у тому чудовому віці, коли все можна і нічого не соромно. Отже будь-які події сприймаються просто як досвід😉

 2 years ago 

Краса, як кольори переходять на лепестках, супер!

Дякую)

 2 years ago 

Гарна робота, ще новий вид мистетства, але набуває популярності

Ті, хто дійсно вміє, роблять чудові речі. Я лише аматор)

 2 years ago 

Та все одно нихрена собі

TEAM LUCKY DIP

Congratulations!
This post has been upvoted through steemcurator09.
We support quality posts anywhere and any tags.
Curated by : @patjewell

Яка краса! І дуже цікава історія!
Сонечко! Дякую тобі від щирого серця за допомогу!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 66261.45
ETH 3535.42
USDT 1.00
SBD 3.12