Zanosi się, że Steemit będzie podstępnie przejęty - spróbujmy jeszcze powalczyć głosując!

in Polska Społeczność4 years ago (edited)

Głupio mi jest pisać takie oczywistości, ale nie znalazłem na #polish logicznego wyjaśnienia o co chodzi. Wybaczcie - na pewno coś pomieszam. Na prawdę się na tym nie znam. Na steemit piszę o tym co lubię. Czuję jednak, że trzeba coś zrobić, apelować o dobre głosowanie na świadków/delegatów (witnessów).

Zauważyłem od jakiegoś tygodnia, że posty są mniej wynagradzane. Pewnie to moje subiektywne zdanie - nie badałem sprawy głębiej. Gdy zacząłem patrzeć na stronę główną to tam dopiero znalazłem informacje o zmianach na steemicie. Społeczność jest teraz zaangażowana w bitwę/wojnę/walkę a nie w ocenianie losowych wpisów użytkowników.

Ma nastąpić połączenie (?) z Tronem, a teraz okazuje się, że będzie ono dokonane za pomocą podstawionych (?) kandydatów na świadków/delegatów (witnessów). W jeden dzień niemal cały ranking został przez nich opanowany i cóż...

Ci podstawieni mają na https://steemworld.org > tools > witness overview - wersję 0.22.5
Także lepiej zagłosować na kogoś spoza tej listy. To podobno (?) może uratować steemit.

Opera Zrzut ekranu_2020-03-04_212050_steemworld.org.png

Głosujemy na tej stronie:
https://steemitwallet.com/~witnesses

Kto wie, być może tylnymi drzwiami (jakby przez radę nadzorczą?) cały steemit wpadnie w chińskie ręce.
Na stronie głównej widać też całe grono osób, które żegnają się ze steemitem. Najgorsze, że część z nich to przedstawiciele (?) steem team (?).

Brakuje mi na #polish apeli co należy zrobić i czy stąd zwiewać? Jak przenieść stąd posty gdzie indziej? Czy może da się jeszcze steemit uratować?

Także do dzieła, głosujemy! Może coś z tego będzie.

Sort:  

Posty przez jakiś czas były słabiej wynagradzane bo została wyłączona (w ramach protestu) usługa do auto upvotowania, z której jak widać sporo osób korzystało :)

Póki mamy przynajmniej 4 (albo 3?) swoich witnessów, żadne zmiany w kodzie napędzającym blockchain nie mogą zostać wprowadzone także jest jeszcze szansa :)

Nikt :) I wszyscy następni, którzy są ludźmi a nie botami Suna też nie. Może jacyś koreańscy poza top 50?

niestety, wielu koreańczyków głosuje na witnessów JS

Ano, Azjaci... Chyba w ich mentalności/kulturze zapisane jest, że muszą mieć pojedynczego szefa/właściciela/przywódce.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01