You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pelmel: Q+Cointiply, P2PG

in Česky!5 years ago

Já koupil pár desítek Q tokenů za 1 steem. Pak pár desitek za 2 steemy. Pár dalších za 3 steemy. Dokonce jsem dal příkaz na nákup za 1,5 steem když už staly 3 steem a za týden se mi vyplnil. Takto mám několik stovek a rozhodne se jich nebudu zbavovat. Dokonce dostávám další a další tokeny díky delegaci SP pro quratora. Takže dostávám denně Q i STEEM. Takové perpetuum mobile .

Sort:  

Uplatňuji stejnou strategii. Ještě jsem přemýšlel, že bych tokeny z delegace hned prodával za tři steemy, měnil je na Steem power a následně pak zvyšoval delegaci na @qurator. A získával více tokenů, prodával je a...
Nebo možná půl napůl.

Každopádně 1 Q je tvůj ;-)

Dík :) no popravdě, ta delegace na @qurator, to je pak zase běh na dlouho trať než ten 1 Q dostaneš. Mě to asi vyhovuje takto - přibývá mi obojí.

To je pravda ;-)

!BEER
!COFFEEA


Hey @ritxi, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.

coffeea You need to own more COFFEEA (5 COFFEEA in your wallet allows you to send 1 TOKEN per day)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63324.37
ETH 2452.85
USDT 1.00
SBD 2.69