You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hýbání hýbání, naše chmury zahání

in Česky!5 years ago

Díky za příspěvek!

Actifit bych už taky bral. Leží mi tam 10k AFITů a čekám na podporu Garminu :)

Mimochodem jsem slyšel o chlapíkovi (powerlifter), co si přetrhal vazy v koleni při vystupování z auta, takže tvůj nataženej sval je slabej odvar :D

!BEER
!trdo
!COFFEEA

Sort:  

Možná dokůpim ať mám taky 10k AFIT - jak pak funguje to hodnotné upvotování od Afitu, víš?

Kolik ti jich chybí? Můžu ti nějaký poslat, ať to máš dřív. Mně to tu stejně leží teď, když to nepodporuje Garmin...

Hele normálně na actifit.io ve wallet dáš "exchange afit for steem" a zvolíš kolik jich chceš proměnit. Já jsem vždycky dával 20 AFITů a ono ti to napíše kolik zhruba můžeš očekávat upvote. Pokud si dobře vzpomínám, dělalo to cca 1 usd.

20 AFITů v hodnotě +- 0,01-0,02 STEEM dají upvote v hodnotě 1 USD? Tak to zní hodně dobře. Mám jich 4600 ale není samozřejmě problém dokoupit žejo to mě vyjde na pár STEEMů.

No háček je v tom, že stojíš asi 5 dní ve frontě a čekáš, takže ten upvote dostaneš tak cca po 5 reportech, když to děláš pravidelně

v jaké frontě? tak ale nakonec ho dostaneš, ne? :)

No zkrátka rozdělujou ty upvoty postupně. Takže zkrátka musíš počkat. Jako že abys jen nečekal, že to budeš mít na kkaždej den :)

Za 20 AFIT dostaneš upvote zhruba v hodnotě 0,9 dolaru, což dělá necelý STEEM při výplatě za hlášení. Maximálně se zatím čeká 7 až 9 dnů

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65074.63
ETH 2635.72
USDT 1.00
SBD 2.83