GRAFFITI OF MY CITY № 7. Я "ЗЛОВИЛА" СЛОНА!))) I "CATCHED" AN ELEPHANT!)))

in SLON21VEKA2 years ago

image.png

Доброго дня, ми з України!

Щось я зовсім "загубилася" в днях і пропустила попередній етап конкурсу "GRAFFITI OF MY CITY" від @slon21veka, але зараз я знову приймаю участь у цьому чудовому конкурсі, який заставляє мене їздити по місту і шукати нові малюнки графіті, не дивлячись на завивання сирен та прильоти в місто...

Завтра останній день жаркого, у всіх відношеннях, літа, а попереду нас чекає осінь і осінній конкурс графіті...

Про цей мурал я вже знала давно із інтернету, та все ніяк не могла натрапити на нього. І якби не випадковість, мені його "не бачити, як своїх вух"!)))

А сталося те, що ми поїхали в Парк "Дубовий Гай" зовсім іншою дорогою, і тут я на будинку ще здалеку побачила мурал СЛОНА!
Моїй радості просто не було меж!))) Ясна річ, ми зупинилися і я сфотографувала шикалний малюнок!

image.png

image.png

Ось СЛОН у всій красі з легкокрилим метеликом на хоботі!

image.png

Дякую @slon21veka за цей чудовий конкурс!

Всіх бажаючих запрошую приєднатися!!!

УМОВИ КОНКУРСУ: https://steemit.com/hive-108358/@slon21veka/graffiti-of-my-city-7

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Вау! Крутой слон!

Дякую! Добрий і романтичний - навіть метелик з ним спілкується!)))

Дуже класно))

Hermoso mural

Hola amiga, que hermoso mural, todo un espectáculo visual.
Saludos, te deseo mucho éxito.

¡Gracias desde el fondo de mi corazón!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 56386.16
ETH 2529.81
USDT 1.00
SBD 2.49