GRAFFITI OF MY CITY № 4

in SLON21VEKA2 years ago

image.png

Привіт, ми з України!

Як швидко летить час! Я навіть пропустила початок четвертого туру конкурсу "ГРАФІТІ МОГО МІСТА" від нашого славнозвісного @slon21veka...))) Добре, хоч сьогодні побачила його пост!

На мій превеликий жаль, самі гарні малюнки графіті я вже вам показала, нових зосталось у мене не дуже багато.
Але, як кажуть: "Що маємо, те маємо"!)))

На будинку, в якому розмістився дитячий клуб "Умка", намальовані гарні райдужні літери алфавіту, метелики, бабки...
Це вхід до клубу...

image.png

А це - розмальована бокова стіна від кута, де розташовується вхід...

image.png

Продовження букв алфавіту...

image.png

А ось іще малюнок графіті вздовж вікон будівлі, на стіні...

image.png

На залізній електробудці славно помічено - струм може ужалити, немов оса!)))

image.png

А ці хмарини з краплями дощу я сфотографувала зовсім недавно біля поліклініки...

image.png

І трохи блище...

image.png

Дякую @slon21veka за чудовий конкурс!

Бажаючі можуть приєднатися!

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-108358/@slon21veka/graffiti-of-my-city-4

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Такі яскраві малюнки. Так радісно стало.

Дякую! Дивитися на малюнки графіті куди краще, чим на страхіття війни!!!

Це ви в точку попали.

Muy bonito su post. Excelentes fotos. Felicitaciones.

¡Muchas gracias!

 2 years ago 

Вспомнил мультфильм про Умку)))

Я теж, коли побачила назву клубу!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58196.53
ETH 3121.03
USDT 1.00
SBD 2.42