GRAFFITI OF MY CITY №2 ЗАПОРІЗЬКИЙ СОКІЛ - БОЙОВИЙ ПТАХ

in SLON21VEKA2 years ago

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Сьогодні відправляю нові малюнки графіті на чудовий конкурс "ГРАФІТІ МОГО МІСТА" від @slon21veka!)))

Не так давно я читала у Запорізьких новинах про нові графіті та мурали в нашому місті, але сфотографувати не мала змоги...

Але ось така мить настала, коли ми з чоловіком поїхали в лікарню по головному Проспекту - Соборному.

На стіні одного із будинків я побачила УКРАЇНСЬКОГО БОЙОВОГО ПТАХА!)))
Я думаю, що це - СОКІЛ, бо ці птахи завжди жили поряд запорізьких козаків на Січі, та літали над військом запорізьким, коли воно йшло в похід на ворога!

І ось наші художники намалювали патріотичне графіті. З проспекта Соборного видно тільки птаха, але коли ми зупинились поряд, побачили на торці будівлі продовження.

image.png

Тут майже увесь малюнок графіті...

image.png

Ну, а тепер частинами...)))

image.png

image.png

image.png

Дякую @slon21veka за відродження цього чудового конкурсу!
Всіх бажаючих запрошую приєднатися!!!

УМОВИ КОНКУРСУ: https://steemit.com/hive-108358/@slon21veka/4xwesj-graffiti-of-my-city-2

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, thank you so much for your support!!!

Дуже якісна робота! Виглядає супер!))

Так, я теж в захваті!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64189.84
ETH 2796.72
USDT 1.00
SBD 2.65