You are viewing a single comment's thread from:

RE: For "Who is Who?" | Who is @o1eh?

in Dream Steem11 months ago

А зараз займаєтеся?)))

Останніх 10 років не займаюся, але недавно заходив щоб створити сторінку про Steemit. Тобто доступ є.

Ваш експерт правий, якщо створювати сторінку по когось, хто не є Шевченком, то є великі шанси, що її видалять. Але це не означає, що ми не можемо спробувати. Якщо у вас є готовий текст, то я спробую його "вікіфікувати", тобто додати посилань на джерела, якщо про вас вже десь писали, на інтерв’ю і т. д.

Крім того у мене є права редактора, тому створена сторінка буде відразу мати статус перевіреної і в неї будуть більші шанси на виживання.

Sort:  

Ох, спробувати варто, стільки дрібноти висить у Вікі роками, що я точно маю шанси втриматися :)

Супер, я оплачу роботу частково стімами, частково гривнями, ок?☺️

Тоді знаю, знаю як зробити: щойно приїде з друкарні книжка "Дракосики" і з'являться про неї перші публікації в медіа (а вони будуть, бо видавництво, та й E.PIC замовлятимуть), я впишу її в свою бібліографію (чим посилю власну вагомість😆). Ну і вже аж тоді скину Вам текст? Deal?

 11 months ago 

Супер, я оплачу роботу частково стімами, частково гривнями, ок?☺️

Та ну, ви що смієтеся? Не треба нічого оплачувати, це ж такі дібниці. Не все ще так погано :) Тим більше, що текст ви самі даєте.

Тоді знаю, знаю як зробити...

Як вам зручно. Тоді чекатиму на вихід книжки і на текст.

Ну що ви, просто будь-яка робота має оплачуватися. Розберемося🤗 Дякую за попередню згоду!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61320.84
ETH 2394.93
USDT 1.00
SBD 2.56