Diary Game 20/12/2022 || My grandmother's house and mother's house

in Urdu Community2 years ago

image.png

السلام علیکم میری بہنوں اور بھائیوں...!! یم یم کھانا اور خاندان کے ساتھ مزیدار کھانا۔ میں اپنے گھر والوں میں مصروف ہوں، خاندان، شوہر، ماں، دادی کے ساتھ دن گزار رہی ہوں...!! یہ حیرت انگیز دن ہے، میرے بچوں کے اسکولوں میں موسم سرما کی چھٹیاں شروع ہو گئی ہیں۔ یہ ماؤں کی عادت ہے کہ اسکولوں میں گھر والوں کے ساتھ وقت گزارنا پسند کرتے ہیں۔ شوارما، برگر فیملی کے لیے برگر، فنگر فرنچ چپس، آلو کے چپس، بیکڈ آلو، ماں کبھی بھی سردی کے دنوں میں آلو کی ترکیب سے محروم نہ ہوں۔

Peace be upon you my brothers and sisters... Yum Yum food and delicious food with the family. I am busy with my family, spending the day with family, husband, mother, grandmother...!! It's a wonderful day, winter break has started at my children's schools. It is a habit of mothers to spend time with families in schools. Shawarma, Burger Family Burgers, Finger French Chips, Potato Chips, Baked Potatoes, Mom never miss a potato recipe on cold days.

image.png

یہ اچھی عادت نہیں ہے۔ مائیں سردی کے دنوں میں پانی کو ترجیح نہیں دیتیں۔ میں ماں ہوں، میں نے منصوبہ بنایا ہے کہ روزانہ میرا خاندان کم از کم پانی پیئے گا، خاندان کے لیے سرد دن کا میرا مقصد یہ ہے کہ روزانہ! ایک گیلن پانی
پانی کے بہت سے فوائد ہیں۔ یہ بہت بڑا مسئلہ ہے، میرے بچے سردی کے دنوں میں پانی نہیں پیتے، مجھے لگتا ہے کہ پانی نہ پینے سے جسم کی جلد زیادہ خشک ہوجاتی ہے، اگر ہم بالغوں کو روزانہ 7 گلاس پانی پلائیں تو بچوں کی جلد سردی میں خشک نہیں ہوگی۔ میری ماں کے شہر میں پانی بہت کھارا ہے۔ میرے خاندان نے ہمیشہ اچھے معیار کے پانی کو ترجیح دی جو میٹھا ہونا چاہیے۔

This is not a good habit. Mothers do not prefer water during cold days. I am a mother, I have planned that everyday my family will drink at least water, my goal for the family on a cold day is that everyday! A gallon of water
Water has many benefits. This is a big problem, my children don't drink water in cold days, I think that not drinking water makes the body skin more dry, if we give adults 7 glasses of water daily, children's skin will not be dry in winter. . The water in my mother's town is very salty. My family always preferred good quality water which should be sweet.

image.png

میری ماں کو ہلکا سا بخار ہے، پچھلے ہفتے ان کی آنکھوں کا آپریشن ہوا تھا۔ میرے تمام بچے دادی کے گھر سے لطف اندوز ہو رہے ہیں۔ میری ماں میرے بچوں سے بہت پیار کرتی ہے۔ میرے خاندان کے لئے اس محبت کے لئے میری عظیم پیاری ماں کا شکریہ. ماں بہت عظیم ہے، میرا خواب میری ماں ہمیشہ خوش رہیں۔ یم یم یم کھانا میری ماں کے گھر کے کچن میں تیار ہو رہا ہے۔ میں اپنا یہ مضمون لکھنے کے بعد کھانا پکانے میں اپنی آنٹی کی مدد کرنے کے لیے کچن جا ہوں۔ الوداع ٹا ٹا

My mother has a slight fever, she had an eye operation last week. All my children are enjoying Grandma's house. My mother loves my children very much. Thanks to my great dear mother for this love for my family. Mother is very great, my dream my mother be always happy. Yum yum yum food being prepared in the kitchen at my mom's house. After writing this essay I am going to kitchen to help my aunty in cooking. Goodbye ta ta


best wishes
@nadiawazeer

Sort:  

HERMOSAS FLORES SILVESTRES MIRANDO. TODAS LAS TOMAS CLICKS SON HERMOSAS, ME ENCANTAN

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62684.33
ETH 2456.60
USDT 1.00
SBD 2.66