میری آج کی ڈائری اور یہ حیرت انگیز دن تھا۔

in Urdu Community2 years ago

image.png

ہیلو میری سٹیمیٹ اردو کمیونٹی!!

آج کا دن امید، خوشی اور نئے تجربات سے بھرا ہوا تھا۔ صبح کا آغاز ایک خوبصورت طلوع آفتاب کے ساتھ ہوا، سورج دنیا پر اپنی گرم شعاعیں ڈال رہا تھا اور پرندے چہچہاتے ہوئے اپنے مدھر گیت گا رہے تھے۔ میں نے زندگی کے تحفے کے لئے شکر گزار محسوس کرتے ہوئے فطرت کے حسن میں کچھ لمحے گزارے۔

میں نے اپنے کچھ دوستوں کے ساتھ لذیذ لنچ کھایا، اور ہم نے زندگی، کام اور اپنے مستقبل کے منصوبوں کے بارے میں بات کی۔ ان سے ملنا اور ان کے تجربات کے بارے میں سن کر بہت اچھا لگا۔ ہم نے اپنی امیدوں اور خوابوں کے بارے میں بات کی اور ان کو حاصل کرنے کے لیے ہم کس طرح مل کر کام کر سکتے ہیں۔

دوپہر میں، میں پارک میں سیر کے لیے گیا، تازہ ہوا اور فطرت کی آوازوں سے لطف اندوز ہوا۔ میں نے بچوں کو کھیلتے اور ہنستے ہوئے دیکھا، اور ان کے چہروں پر خوشی دیکھ کر میں خوشی سے بھر گیا۔ میں مقامی جنگلی حیات کے نظاروں اور آوازوں کو بھی دیکھنے کے لیے رک گیا، بشمول تالاب میں تیرنے والی بطخیں اور درختوں کی شاخوں کے ساتھ دوڑتی گلہری۔

جیسے جیسے دن قریب آیا، میں نے اس دن کے واقعات پر غور کرنے اور اس کے بارے میں سوچنے کے لیے ایک لمحہ نکالا جس کے لیے میں شکر گزار ہوں۔ میں فطرت کی خوبصورتی، بچوں کی ہنسی، دوستوں کے ساتھ گفتگو اور اپنی بنائی ہوئی یادوں کے لیے شکر گزار ہوں۔


image.png


شام ایک شاندار دن کا ایک خوبصورت اختتام تھا۔ میں پارک میں چہل قدمی سے گھر لوٹا، تروتازہ اور توانا محسوس ہوا۔ میں نے اپنے خاندان کے ساتھ کچھ وقت گزارا، چیٹنگ اور ایک دوسرے کے دن کو پکڑنے.

بعد میں شام میں، میں نے ایک نئی ترکیب پکانے میں اپنا ہاتھ آزمانے کا فیصلہ کیا جس کے بارے میں مجھے تجسس تھا۔ مجھے تسلیم کرنا پڑے گا، یہ میں نے اب تک کی بہترین ڈش نہیں تھی، لیکن کچھ نیا کرنے اور خود کو چیلنج کرنے کا عمل اپنے آپ میں فائدہ مند تھا۔

رات کے کھانے کے بعد، میں نے ایک اچھی کتاب کے ساتھ اپنے آپ کو کہانی میں کھو جانے اور تھوڑی دیر کے لیے حقیقت سے بچنے کی اجازت دی۔ میں نے کچھ وقت دوستوں کے ساتھ آن لائن چیٹ کرنے، ان کی خبروں کو جاننے اور احمقانہ میمز پر ہنسنے میں بھی گزارا۔

جب میں یہاں بیٹھ کر ڈائری کا یہ اندراج لکھ رہا ہوں تو میں سکون اور اطمینان کے احساس سے بھر گیا ہوں۔ میں اس دن کے تجربات، اپنے خاندان اور دوستوں کی محبت اور حمایت کے لیے، اور زندگی کی سادہ خوشیوں کے لیے شکر گزار ہوں۔

Shukriya

Sort:  

@tipu curate

;) Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56739.93
ETH 2400.98
USDT 1.00
SBD 2.30