جمعرات، 13 جولائی 2023 کی میری ڈائری

in Urdu Communitylast year (edited)

image.png

السلام علیکم دوستو کیسے ہیں آپ؟ میں امید کرتا ہوں سب ٹھیک ہے. میں بھی اللہ کے فضل سے ٹھیک ہوں۔ میں دعا کرتا ہوں کہ اے اللہ تیرا شکر ہے کہ ہمیں

اچھی صحت کے ساتھ ایک نئی صبح عطا فرما۔ اے اللہ ہمارے ایمان، جان، مال، عزت اور آبرو کی حفاظت فرما۔ ہر صبح، خدا ہم سب پر رحم کرے، اور خوشی ہمارا مقدر ہو۔

اور اللہ تعالیٰ ہمیں حلال رزق حاصل کرنے کی توفیق عطا فرمائے۔ ہمارے خاندان کے ہر فرد کے ساتھ حفاظت اور صحت رکھیں۔ اللہ آپ سب کو کائنات کی تمام نعمتوں سے نوازے اور اللہ آپ کو ان تمام چیزوں سے محفوظ رکھے جن سے بچنا ہمارے لیے بہتر ہے۔ اللہ ہم سب کو لوگوں کے لیے آسانیاں پیدا کرنے کی توفیق عطا فرمائے۔

image.png

دوستو، آج صبح جب میری آنکھ کھلی اور میں اپنے گھر پر تھا، میں اٹھ کر واش روم میں نہانے گیا ہوں۔ اور میں نے غسل کیا۔ میں نہا کر باہر آیا۔ پھر میں نے اپنی بیوی کو اٹھایا جو وہ سو رہی تھی اور اس سے کہا کہ میرے لیے ناشتہ بنا دو۔ مجھے آج کام پر جانا ہے۔ کل رات تھوڑی بارش ہوئی۔ اور موسم بہت ٹھنڈا تھا اس لیے ہم رات کو اندر ہی سو گئے۔ وہ اٹھ کر ہاتھ منہ دھونے چلی گئی۔

جب میں بستر پر بیٹھا ہوا تھا کہ میری بیوی آئی اور مجھے بتایا کہ نماز پڑھنے کے بعد وہ میرے لیے ناشتہ بنائے گی۔ میں نے آج ناشتے میں پراٹھا، دہی اور چائے پی۔ میں نے دل سے ناشتہ کیا۔ ناشتے کے بعد میری بیٹی نے مجھے کہا کہ ابو مجھے اسٹور پر لے چلیں اور وہ وہاں سے کچھ چیزیں خریدنا چاہتی ہیں۔ میں بیٹی کو دکان پر لے گیا اور اس نے وہاں سے بہت سی چیزیں خریدیں۔ اس نے جو پسند کیا وہ لے لیا اور پھر میں اسے گھر واپس لے گیا۔ میں گھر واپس آگیا۔

image.png

بہت گرمی کا دن تھا، میں اپنے دوستوں سے ملا، اور میں اپنی فصلیں دیکھنے گیا اور چاول کی فصل کو پانی دیا۔ میں دوپہر کو گھر آیا اور نہانے چلا گیا۔ میں شاور سے باہر آیا۔ پھر جب میں باہر آیا تو میں نے پوچھا کہ گھر والے کہاں ہیں تو انہوں نے بتایا کہ وہ چھوٹے بھائی کی بیماری کی دوا لینے میڈیکلا سٹور سے گئے تھے۔ میں نے اپنے گھر والوں کا انتظار کیا اور میں نے گیم کھیلنا شروع کر دی اور ٹی وی دیکھنا شروع کر دیا۔ پھر تھوڑی دیر بعد میری بیوی آئی۔ اس نے دوبارہ روٹی گرم کی اور ہم دونوں نے مل کر روٹی کھائی۔ اور میں نے رب کا شکر ادا کیا۔ پھر مجھے نیند آنے لگی اور میں دوبارہ سو گیا۔

شکریہ

Sort:  

@tipu curate

;) Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.

Loading...

مجھے آپ کی فوٹو گرافی بہت پسند آئی، اندردخش بہت خوبصورت لگ رہی ہے۔

میری پوسٹ پر تشریف لانے کا بہت بہت شکریہ،

 last year 

your post has been selected for booming vote
keep continue your quality of work

thank you so much sir for this support

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64