Tuesday my friend mother died .4/07/2023 منگل کو میری دوست کی والدہ کا انتقال ہو گیا۔4/07/2023

in Urdu Communitylast year

image.png

اسلام علیکم!
میری سٹیمیٹ اردو فیملی میں اپنی ایک اور پوسٹ پر واپس آ گیا ہوں۔ میں یہاں یہ کہنے کے لیے آیا ہوں کہ اب میری عید بہت اچھی گزری۔ میں نے گوشت اور بہت سے اچھے پکوان کھائے لیکن میں نے ایک خوبصورت پارٹی کا لطف اٹھایا جس میں ہم سب دوست عید کے دن جمع ہوئے تھے۔ منگل کا دن تھا میں صبح سویرے اٹھا۔ جیسا کہ آپ سب جانتے ہیں کہ میں نے اپنی ہر پوسٹ میں بتایا ہے کہ مجھے روزانہ صبح کے وقت چہل قدمی کرنا پسند ہے۔ میں صبح کی سیر کے لیے گیا تھا۔ میں تقریباً ایک گھنٹہ چلتا رہا۔ صبح کا وقت بہت خوشگوار وقت تھا۔ سردی کی صبح تھی، زیادہ گرمی نہیں تھی۔ رات بھر بارش ہوتی رہی اور بارش کی وجہ سے صبح بہت اچھی تھی۔ میں نے واک مکمل کی اور پھر گھر واپس آیا۔ میں نے غسل کیا۔ میں نے اپنا لباس بدل لیا۔ پھر میں نے ناشتہ کیا۔ میں نے انڈے، دہی اور دیسی گھی کا پراٹھا کھایا۔ ناشتہ کرنے کے بعد. میں اپنے دفتر چلا گیا۔ عید کے بعد اب میرے دفتر کا وقت تبدیل کر دیا گیا ہے۔ میں وقت پر دفتر پہنچ گیا۔ لیکن ان دنوں محکمہ تعلیم اور تمام سکول اور کالج گرمیوں کی چھٹیوں میں ہیں۔ مجھے دفتر میں زیادہ کام نہیں ہے۔ لیکن ہر ماہ مجھے دفتری بجٹ تیار کرنے کی ضرورت ہوتی ہے اور پھر مجھے اسے منظوری کے لیے ہیڈ آفس بھیجنا پڑتا ہے۔ میں نے اپنے آفس کا بجٹ تیار کیا اور پھر ہیڈ آفس کو میل کر دیا۔

میں سارا دن دفتر میں فارغ تھا۔ لیکن میرا عملہ ایک بیمار تھا اور اس کا گھر میرے دفتر کے قریب ہے۔ میں اس کے پاس گیا، اور اس کے لیے پھل خریدے۔ میں ان سے ملا، میں نے ان کی صحت کے بارے میں پوچھا، اب وہ خیریت سے ہیں۔

میں اپنے دفتر واپس آیا۔ میں آفس ٹائم کے بعد اپنے گھر چلا گیا۔ دوپہر کے بعد تھوڑا گرم دن تھا۔ میں بہت خوش تھا، اور میری بیوی نے مجھ سے پوچھا کہ رات کے کھانے کے لیے کیا تیار کیا جائے۔ میں نے اس سے کہا کہ وہ کباب تیار کرے لیکن اس نے مجھ سے کہا کہ ہمیں یوٹیوب پر کباب بنانے کا نیا طریقہ تلاش کرنا چاہیے۔ میں نے یوٹیوب کھولا اور کباب کا اچھا طریقہ تلاش کیا۔

image.png

image.png

میں نے یوٹیوب پر گولا کباب بنانے کا آسان طریقہ دیکھا، میں نے سوچا کہ اسے اپنے کچن میں تیار کروں۔ میں نے اس کباب کے بارے میں اپنی بیوی کو بتایا۔ اس نے بھی ساری ویڈیو دیکھ لی۔ جب میں نے ساری ویڈیو دیکھی۔ میری بیوی نے کہا کہ یہ بہت آسان نسخہ ہے اور ہمیں یہ گولا کباب آج کے کھانے کے لیے تیار کرنا چاہیے۔ پھر میں کچھ اجزاء خریدنے بازار گیا۔

میں یہاں آپ کو بتانا چاہتا ہوں کہ فوڈ اسکرین شاٹ اس ویڈیو لنک سے لیا گیا ہے جو میں نے یوٹیوب پر دیکھا تھا۔ میں فوڈ فوٹوگرافی کا مالک نہیں ہوں یہ کھانے کی تصاویر کا ذریعہ ہےگولہ کباب کی ترکیب

لیکن جب میں بازار سے واپس آیا۔ مجھے اپنی اچھی دوست عرشی کا فون آیا۔ اس نے مجھے بتایا کہ اس کی ماں مر گئی ہے۔ میں نے کباب کی تیاری کا تمام منصوبہ بند کر دیا۔ میں اپنے دوست کے گھر گیا۔ میری بیوی بھی میرے دوست کے گھر گئی۔ ہم ساری رات وہاں رہے۔ تو رات گئے واپس آیا۔

یہ میرا دن تھا جو افسوسناک خبروں کے ساتھ ختم ہوا۔ اس کے لیے آپ سب کا شکریہ

image.png

may peace be upon you!
Back to my another post in my steemit urdu family. I am here to say that I had a great Eid. I ate meat and many good dishes but I enjoyed a beautiful party where all our friends gathered on Eid day. It was Tuesday, I woke up early in the morning. As you all know I have mentioned in my every post that I love to take a walk in the morning every day. I went for a morning walk. I walked for about an hour. Morning was a very pleasant time. It was a cold morning, not too hot. It rained all night and the morning was very nice because of the rain. I completed the walk and then returned home. I took a bath. I changed my clothes. Then I had breakfast. I had egg, curd and desi ghee paratha. After breakfast. I went to my office. After Eid now my office time has been changed. I reached the office on time. But these days education department and all schools and colleges are on summer vacation. I don't have much work in the office. But every month I need to prepare office budget and then send it to head office for approval. I prepared my office budget and then mailed it to the head office.

I was in the office all day. But my staff was a sick person and his house is near my office. I went to him, and bought fruits for him. I met him, I asked about his health, now he is fine.

I returned to my office. I went to my house after office time. It was a slightly hot day after noon. I was very happy, and my wife asked me what to prepare for dinner. I asked him to prepare kebabs but he told me that we should find a new way of making kebabs on YouTube. I opened YouTube and found a good kebab recipe.

image.png

image.png

I saw a simple method of making Gola Kebab on YouTube, I thought of preparing it in my kitchen. I told my wife about this kebab. He also watched the entire video. When I watched the whole video. My wife said this is a very easy recipe and we should prepare this Gola Kebab for today's dinner. Then I went to the market to buy some ingredients.

Here I want to tell you that the food screenshot is taken from the video link that I watched on YouTube. I do not own the food photography this is the source of the food imagesGolla Kebab Recipe

But when I came back from the market. I got a call from my good friend Arshi. He told me that his mother had died. I stopped all the plans to prepare the kebabs. I went to my friend's house. My wife also went to my friend's house. We stayed there all night. So came back late at night.

It was my day that ended with sad news. Thank you all for this

Sort:  

سب سے پہلے تو یہ جان کر بہت دکھ ہوا کہ آپ کی دوست کی والدہ کا انتقال ہو گیا اور آپ کا سارا منصوبہ ختم ہو گیا۔ اللہ آپ کی دوست ماں کو خوبصورت جنت عطا فرمائے۔ یہ زندگی ہے. اور ہمیں موت کو ہمیشہ ذہن میں یاد رکھنا چاہیے۔

 last year 

آمیں۔میرا بہت اچھا دوست ہے۔ یہ غم بہت بڑا ہے

آپ کے دوست کی والدہ کی موت کے بارے میں جان کر بہت دکھ ہوا۔ اللہ اس کو جنت نصیب کرے۔ آمین
اللہ آپ کو اس معاملے میں صبر اور اچھا اجر عطا فرمائے

 last year 

آمین۔ آپ کو اللہ جزائے خیر دے

گولا کباب کے بارے میں مجھے پہلی بار معلوم ہوا، لیکن آپ کے دوست کی والدہ کی موت کی خبر پڑھ کر بہت دکھ ہوا۔ اللہ اسے جنت نصیب کرے اور واقعی یہ آپ کے دوست کا بہت بڑا نقصان ہے۔

 last year 

آمین۔آپ کو اللہ خوش رکھے۔

یہ مزیدار کباب ہے لیکن آپ کے دوست کی والدہ کی موت کے بارے میں سن کر افسوس ہوا۔

 last year 

ماں کا کوئی ثانی نہیں۔

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64