MEMORIES WITH COVID19😭😰😣

අද ගොඩක් කාලෙකට පස්සේ මම steemit එකේ මේ සටහන තියන්නේ මගේ අත්දැකීම් බෙදා ගන්න හිතාගෙන.
මම කියන්න යන්නේ කොරෝනා එක්ක ගෙවුණු දින 14 ක ලැබුණ වෙනස් අත්දැකීම් ගැන.

මම මුලින්ම මෙහෙම පටන් ගන්නම්.✍️ අහම්බෙන් වගේ දවසක් අපිට rapid antigen test එක කරන්න කියලා campus එකෙන් Matara hospital යවනවා. අපි ගියේ හරිම බයෙන්. මොකද මේ වෙනකොටත් මේ වසංගතේ හැමතැනම පැතිරිලා.

මුලින්ම අපෙන් විස්තර ගත්තේ doctor කෙනෙක්. එයා අපිට කිව්වේ ඇයි කිසිම symptom එකක් නැතුව hospital ආවේ කියන එක තමයි. ටිකකින් අපිව එක්ක ගියේ 18 වාට්ටුවට.

2cfc2841-5ac4-46e4-bbe0-fe453c1c5401.jpg

අපි හිතුවේ PCR ගන්න යනවා කියලා. එතකොට තමයි දැනගත්තේ අපිට PCR කරනකම් එහෙ ඉන්න වෙනවා කියලා. අපි hospital යනකොට උදේ 9 ට විතර ඇති. කාගේ වැරැද්දක් නිසා ද දන්නේ නෑ අපිට PCR කළේ රෑ 10 ට. නිකං මරු කටට ගිහින් දැම්මා වගේ හැඟීමක් තමයි අපි හැමෝටම දැනුනේ.18 වාට්ටුව කියන්නේ PCR result pending ward එකක්. ඇත්තටම කියනවා නම් එතන බලන් ඉද්දි ගොඩක් අය positive වෙනවා. මරණ බය වගේ දෙයක් නොදැනුනාම නෙමෙයි. ඒ නිසා වෙන්න ඇති වතුර ටිකක් වත් බොන්න අපි මාස්ක් එක වත් ගැලෙව්වේ නැත්තේ. උදේ ඉඳන් හම්බ උන කෑම රෑ වෙනකොට විසික් කරනවා ඇරෙන්න අපිට වෙන විසඳුමක් තිබුණේ නෑ.

5ca06692-f133-4df3-8464-bdc53419636b.jpg

3 වෙනිදා ගත්ත PCR වල report ආවේ 5 වෙනිදා රෑ. 4 වෙනිදා හවස ඉදන් ගෙවුණේ හරිම බවකින්. අපිව එදා 26 වාට්ටුවට මාරු කළේ මායි මගේ යාළුවෝ දෙන්නයි negative වෙයි කියලා එයාලට තිබුණ බලාපොරොත්තුවට. එදා තමයි අපි බය නැතුව වතුර උගුරක්වත් බිව්වේ. ඒත් ඒ නිදහස තිබුණේ ටික වෙලාවයි. එහා ඇදේ ආච්චි අම්මා නැතිවුණේ අපි ward එකට ඇවිත් විනාඩි 15කට විතර පස්සේ. ඒ වෙලාවේ ඉඳන් body එක පාන්දර 2 විතර වෙනකම් ඉටිකොළ වලින් ඔතලා අපිට එහා පැත්තේ ඇදේ තිබුණේ. දවස් 2 මං අපි තුන් දෙනෙකු ට තිබුණේ එක ඇදයි. තව ඇදක් ලැබෙනවටත් අපේ හිතේ වැඩි කැමැත්තක් තිබුණේ නෑ. තනියම මැරුණ අය මැද්දේ තනි ඇදක් ඉන්න තරම් හිතේ හයියක් තිබුණේ නැති නිසා වෙන්න ඇති.

be7a86ff-abd5-4026-97c3-e1c76db0a552.jpg

පහුවෙනිදා හවස 6 විතර වෙනකොට මම ගෙදරින් දැන ගත්ත ආරංචිය නිසා මම ගොඩක් බය වුණා. ඒ මම විතරක් positive වෙලා කියලා. ඒ වෙනකොට ward එකෙන් මට ඒක කියලා තිබුණේ නෑ. මගේ යාළුවෝ කොයිම වෙලාවකවත් මාව තනි කළේ නෑ. මම එයාලට මගේ ළඟ ඉන්න එපා කිව්වත් මගේ හයිය වුණේ එයාලා.

රෑ 7.30 ට විතර nurse කෙනෙක් ඇවිත් යාළුවොන් ට වෙන ඇසකට යන්න කියනකොට මට තේරුණා මම positive කියලා hospital එකට call එකක් ඇවිත් කියලා. ඒ වෙලාවෙන් පස්සෙ මම මගේ හිත හයිය කර ගත්තා. ඒත් ඉවසන්න බැරි උන එකම දේ මගේ යාළුවෝ ඉකි ගහ ගහ අඩනවා බලන් ඉන්න එක.
PHI sir මට කිව්වා පැය දෙකකට විතර පස්සේ වෙන hospital එකකට යන්න ලෑස්ති වෙන්න කියලා. මට ඕන කරන ඔක්කොම දේවල් ඒ වෙද්දි මට campus එකෙන් එව්වා. මාව ගෙනියන්න එද්දී රෑ 12 ට කිට්ටුයි. PHI ඇවිත් මට එන්න කියනකොට මට දැනුන අසරණකම වචන වලින් කියන්න අමාරුයි.

මට මගේ යාළුවෝ දාලා යන්න වුණා. එයාලා මාව පේන දුරක් වෙනකන්ම මම දිහා බලන් ඉන්නවා මම ආපහු හැරිලා එයාලා දිහා බලනකොට දැක්කා. මගේ ඇස් වලිනුත් කදුළු වැටුනේ මටත් හොරාම වෙන්න ඇති. මට මම යනවා කියලා විතරයි කියන්න පුළුවන් උනේ.

මාව එක්කන් යන්න ambulance එකක් ඇවිත් තිබුණා. රෑ 12 ට විතර තනියම දන්නේ නැති තැනකට යන්න උනා මට. PHI Uncle කතා කරලා මගේ හිත හැදුවා. මාව එක්කන් ගියේ කඹුරුගමුව ට.

377f69b1-759f-4f32-a40b-054f74988dd6.jpg

එහේ මම දවස් 11 ක් ඉදලා ගෙදර ඇවිත් නිරෝධායනය වුණා. එහේ දි හම්බ උන මතක හරිම ආදරණීය යි. එහේදි මට කිසිම බයක් වෙන්න දෙයක් තිබ්බේ නෑ. මම අද covid positive උනාට හොඳින් ඉන්නවා.

443d02ef-371c-4b67-88fa-dcc310917bde.jpg

e00b616a-3c4c-40f8-9482-072d67eb333b.jpg

8116a951-1526-4e3e-8d5e-3f70c1ab4df5.jpg

1ee39a9f-e47c-489e-9b2a-2bff4d7aa1ea.jpg

ඒත් මම දැකපු දේවල් නිසා මට ඔයාලට කියන්න තියෙන්නේ ගොඩාක් පරිස්සමට ඉන්න. අපි හිතන්නේ නැති තරම් අපි ආදරය කරන මිනිස්සු මේ වසංගතයට ගොදුරු වෙනවා. අපි හැමෝම අපේ වගකීම් ඉෂ්ඨ කරමු මේ වසංගතය ලෝකයෙන් ම තුරන් කරලා දාන්න. හැමෝම පරිස්සමින් ඉන්න..

Sort:  
 3 years ago 

ඔව් රජයට විතරක් බෑ මේ වසංගතය නැතිකරන්න. අපි සැවොම එකා වගේ වැඩ කරන්න ඕනා.

Ow. Aniwaryenma...

 3 years ago 

ඔයාගේ report එක positive කියලා මට රුවිනි කිව්වේ අඩ අඩ. ඒ වෙනකොට මම ගෙදර ඇවිත් හිටියේ. මොනවා උනත් quarantine එකේදී ඔයාට දගයො ටිකක් set උන එකට සතුටුයි. Be safe @sach96 and everyone.

oyawai chathui wena room ekkata maru karapu eka thami sathutu wenna kiyala tibuna ekama hetuwa. parissmin inna. aye campus patan gaththama hambemu, issara wage ekata inna...

ඔයාල antigen එක කරන්න ගියපු දවසෙ රෑ 10 ට විතර චතූ කිව්වා ඔයාලා කාලවත් නෑ mask එක ගලවන්න බය නිසා කියලා. එදා ඒක අහල අපි කට්ටියටම ඇඩුනා.අම්මෝ හොස්ටල් එකේ දවස් ටික ගෙවා ගත්තෙ හරිම අමරුවෙන්.hospital එකේ හිටපු ඔයාලා කොහොම ඉන්න ඇත්ද😓 stay safe❤

Hmm. Mul dawas nam harima bayen api hitiye. but kamburugamuwedi api mask dannath one na hamoma positive aya nisa.positive unama apita dan risk eka adui lu kiyala doctors la kiyanawa. eth hamoma parissamata imu.

Hi, @sach96,

Thank you for your contribution to the Steem ecosystem.


If you would like to support us, please consider voting for our witness, setting us as a proxy.
Or delegate to @ecosynthesizer to earn a portion of the curation rewards!

You are welcome.

 3 years ago 

I am happy that you have returned to normal life, passing the real hard time and please stay safe further.

There are lots of weaknesses in the process and in my opinion this is a normal condition because Sri-Lanka/the world never ever faced such a situation in the recent past.

And also we should appreciate their efforts and salute for all who are on the ground doing great service to the country. Also, I don't satisfied with the political actions which have been taken after the second wave.

Yup, We can't change the every bad things. I also not satisfied about the political action about to this pandemic situation. But we can safe individually. Be safe your self and safe your lovelies. And thank you for your comment.

Stay safe by maintaining health protocols.

yup. you too. we want to overcome this pandemic situation.

අපි හැමෝටම කවදාවත් අමතක වෙන එකක් නෑ ඒ දවස් ටික. සමහර වෙලාවට කරදරයක් උනාම තමයි අපේ බැදීම් කොච්චර ලස්සනද කියලා තේරෙන්නේ... ❤❤

Hmm. Mata corona nisa labuna lassanama dewal thamai e bandeem...

 3 years ago 

කිසිදු කරදරයක් නැතිව ඔබ නිවසට නැවත පැමිණීම ගැන අප ඉතාමත් සතුටු වෙනවා.සමීපතමයන්ගෙන් වෙන්වී ඔබ ගෙවූ කාලය මටනම් මට නම් සිතාගත වත් නොහැකියි.යාබද සයනයේ සිටි කාන්තාව මිය යාමේදී ඔබට දැනුම හැඟීම මට නම් සිතාගත නොහැකිය.
සියලු දෙනාම මේ වෙලාවේ වගකීමෙන් යුතුව ආරක්ෂාකාරී වන්නට වග බලා ගත යුතුයි.
#slbmc

Ow. e dawas wenasma athdakimal una ape jeewitheta. Be safe everyone.

 3 years ago 

Me post1 kywnkota me dewal mata una wage danuna. Ude 9ta awith re10 wenkm idiya kiwwa1ta dukai. Eth mehe wada wenne ehemaine. E wage hodama hoda yaluwo labena1 attatama wasanawak.❤

Dan oya hodin inna1 gana satutui godak. Oyata danunu symptoms ganai kamburugamuwedi dipu treatments ganai tawa post1kin kynna puluwnda?

#slbmc

Ow e athdakeema katawath labenna epa kiyala mama prarthana karanawa. mata symptoms mokuth tibune na dawas 14 ma.eth ehe hitapu ayata tibuna symptoms ehedi dakapu dewal, treatments gana mama liyannam. hamoma parissmat inna.
corona walata thawama hariyatama behethak hoyagena na. Minissu jeewitha atha arala giye symptoms mokuth thiyagena newe. Hamoma parissm wenna

#slbmc

You have been upvoted by @damithudaya, A Country Representative from Sri Lanka. We are voting with the Steemit Community Curator @steemcurator07 account to support the newcomers coming into steemit.

Follow @steemitblog for the latest update. You can also check out this link which provides the name of the existing community according to specialized subject.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65178.97
ETH 3261.27
USDT 1.00
SBD 2.68