You are viewing a single comment's thread from:RE: [일상] 테슬라 그리고 GMEView the full contexttotopapa (70)in SCT.암호화폐.Crypto • 6 years ago 빅숏 재밌게봤는데ㅎ 이번엔 어찌될지