You are viewing a single comment's thread from:RE: 스팀 왜 하시는지 ?View the full contextView the direct parentsteem-agora (86)in SCT.암호화폐.Crypto • 6 years ago (edited)오랫만이시군요 요즘 하시는 일은 잘되시는지요