You are viewing a single comment's thread from:RE: 쓰기를 쓸모있게 쓰면 인싸가 된다 1View the full contextView the direct parentnaha (78)in SCT.암호화폐.Crypto • 6 years ago 좋게 봐주셔서 고맙습니다. ^^