You are viewing a single comment's thread from:RE: 5월8일은 어버이날!!!View the full contextView the direct parentmantonge (72)in SCT.암호화폐.Crypto • 5 years ago 네 다같이보면좋은데 9명이되서^^ 나눠서 가게되네요 다같이 모여서 소주한잔해야되는 데말입니다.