You are viewing a single comment's thread from:RE: 공포에 사고 환희에 팔아라...View the full contextView the direct parentgoodhello (84)in SCT.암호화폐.Crypto • 4 years ago ㅎㅎㅎㅎㅎ 누님 파이팅!!!