You are viewing a single comment's thread from:

RE: Journey of the B-17 G to the Adriatic sea

in #history7 years ago (edited)

Ima san sricu bit ode kad se istrazivala ova pozicija. Zanimljiva grupa ljudi, ovi arheolozi sta su to gledali. A ja mislin da je financiralo to americko ministarstvo veterana, jer su tili nac ostatke poginulih

Sort:  

Je mi arheolozi smo cudna vrsta ljudi 😎 I moj kolega sa Visa je sudjelovao i naša cak jedan dosad nepoznati brodolom. Moguce da je i sudjelovalo američko ministarstvo kroz razne programe i projekte o tome nisam naša podatke u članku. Ali je i naše kesnilo dosta para za istraživanje avion, možda su ameri samo platili vađenje tjela. Oko Visa ima svega uz brodolome i nekoliko američkih avion iz drugog svjetskog rata.

Zna san pricu i prije, ali uglavnon san ja njih cjepia vezano za amo rec osobnu pricu ovoga aviona, gusta san. Malo san uzivljen u podmorsku arheologiju, to san bija razmislja studirat. Zarazija me Bob Balard. Kad san vidija da tip ima informacijski centar u kuci odakle prima podatke od timova na terenu, vrh. Bija je u splitu ima par godina. Skuplja je logistiku i ljude za jedno istrazivanje. Sparta je mediteran od zocke a do tocke b. Znaci ne kabotaza nego drito i nasa je po amforama iz svih perioda brode, znaci i iz antike. On je reka da je na taj nacin povecava 9 puta broj olupina koje triba nac. Ja se razveza , a ti arheolog, vidis da mi je interesantna to tema skroz

Bolje da nisi oša studirati arheologiju, ne bi se usrecio 😁 Mislio sam pisati o arheološkim temema ali mislim da je to predosadno išturo za širu populaciju 😁 Npisati ću o nešto o mletačkom brodolommu kod Mljeta samo moram par članaka pročitati pa neće u skoro.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63099.80
ETH 2455.59
USDT 1.00
SBD 2.58