You are viewing a single comment's thread from:

RE: Easter Hike to The Top

in #hiking6 years ago

Eg vil ynskja deg ei god påskehøgtid @Flatman.
Denne påsken er eg på Andøya og har fine dagar med mykje snø og god mat (skrei). Om nokre dagar reiser eg tilbake til Vestlandet, men håpar å få teke nokre fleire bilete frå den vakre naturen her oppe i Vesterålen.

Beste helsing
@Siggjo.

Sort:  

Nei så spennende! der har jeg òg lysst å reise en dag. jeg synes du skal prøve å få tatt noen natt bilder av stjernehimmelen, det kan være spennende fra den lokasjonen og de har sikkert ikke så mye lysforurensing som vi har her på fastlandet.
Gleder meg til å få se bildene fra turen din.
Som en avsluttning på påsken skal jeg bestige et fjell til i morgen.
God påske!

Håpa du har hatt d flått oppe i Nord 😍😁

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58188.83
ETH 2585.51
USDT 1.00
SBD 2.40