You are viewing a single comment's thread from:

RE: Oğlak Burcu...

in #hede-io6 years ago

''Oğlaklar öz güveni yüksek bireylerden oluşan bir burçtur.'' kısmını olabilirler olarak değiştirsen iyi olur. Bir oğlak burcu olarak bu cümle dışında iyi anlatmış. Birde''Sağlık açısından diş hastalıkları ve eklem rahatsızlarına dikkat etmeleri gerekir.'' bunlar dışında tüm hastalıklara sahibim :D

Sort:  

oğlak burcu musun .ne güzel. Benim tanıdıklarım gerçekten kendilerine çok güvenen ve emin adımlar atan insanlar.Senin yükselen burcun ve ay burcun ne acaba. Birde horoskopuna bakmak lazım.sadece oğlak deyip geçemeyiz.Bir sürü etken var.benimde bilgim sınırlı tabi:)

horoskopu ilk defa duydum yukselenime bakıyorum birazdan anlarsam ay burcunada bakarım başka bakmam gereken birşey var mı :D

yorumcu.com sitesine git oradan bak.güvenilir sitedir. yazılanlarıda okuyabilirsin.

burayı bayağı sevdim :D sağlıkla alakalı mesleği seçeceğimi felan yazıyor. Ne kadar doğru bilmiyorum ama sanki beni anlatıyor :D çok hoşuma gitti, ay burcuna filan bakıyorum şuan

ay burcunun benimle alakalı mı olması gerekiyor bilmiyorum tam olarak ama benimle alakası yok, yükselenimde boğa imiş ne demek oluyor anlamadım şimdi :D

Para konularinda dikkatli adim atan ve parasini iyi kullanan sağlam adimlar atmayi seven biri olabilirsin.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85