You are viewing a single comment's thread from:

RE: İnce Şeylerin Annesi: Gülten Akın

in #hede-io6 years ago

Edebiyat türleri arasında herhalde en cahil olduğum alandır şiir. Garip, şimdi senin yazını okurken nedenini düşündüm kendimce. Şiiri okumak, anlamak, üzerine düşünmek lazım ve bunlar hep zamanla ve sakinlikle alakalı. Anladım ki benim ilgisizliğimin nedeni hep bir şekilde koşturma halinde olmamdan kaynaklı. Sonra yazına bir daha baktım.

ah, kimselerin vakti yok
durup ince şeyleri anlamaya

Sort:  

Şiirin hayatımda çok ayrı bir yeri var. Yani şiirleri anlamak, anlamlaştırmak çok güzel geliyor bana. Sevmemekten iyidir 'cahil' olmak. Okudukça, üstüne düştükçe yenersiniz. Gülten Akın'dan başlayabilirsiniz mesela...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57868.91
ETH 2362.75
USDT 1.00
SBD 2.36