blockfolio

in #hede-io6 years ago

faydalı olduğu her halinden belli olan, ama benim gibi vasat altı yatırımcıları zorlayacak uygulama. sorun bende mi bilmiyorum ama bana arayüzü karışık geliyor. ayrıca buradan al sat yapamamak da, zaten hali hazırda borsaları takipte bile zorlanan kişiye ayrıca bir de bunu takip etmenin zorluğu eklemesi dolayısıyla bir dezavantaj oluşturuyor. biraz kendini geliştirebilen adamlar için bulunmaz nimet, ben kendimi hiç geliştiremedim hede :(


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about blockfolio.

Sort:  

@therealwolf 's created platform smartsteem scammed my post this morning (mothersday) that was supposed to be for an Abused Childrens Charity. Dude literally stole from abused children that don't have mothers ... on mothersday.

https://steemit.com/steemit/@prometheusrisen/beware-of-smartsteem-scam

iam hodling diyosun yani:) bi cizgi var orayi astinmi hersey basitlesiyor. simdi uygulamayi kapat aksam tekrar ac kurcala farkli bi ozelligini kesfediceksin.

Doğrudur üstad, ben hodl kralıyım paccoin bile tutuyorum düşün :D öğrenmeye vakit az ama ramazan ve yaz benim için fırsat. bilgi de çok dağınık, şöyle adım adım gidebileceğim bir program olsa ne güzel olur. var mı bildiğin?

taktik maktik yok bam bam bam :D

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57941.45
ETH 2579.63
USDT 1.00
SBD 2.39