מה קורה כאשר אתה מצביע על פוסט והוא קיבל כבר את התשלום?

in #hebrewguides7 years ago

האם התגמול הולך למקום כלשהו? האם זה עולה לך כוח הצבעה? האם זה בכלל עוזר ?

פוסטים שתוגמלו ועבר זמן התשלום -
מה קורה כאשר אני מצביע להם? לאיפה ההצבעה שלי הולכת? האם הבן-אדם מקבל את התגמול מההצבעה שלי? האם יורד לי מה"כוח הצבעה"? כאן אני יסביר לכם איך זה עובד.


האם ההצבעה שלי נותנת תגמול כלשהו לפוסט אחרי תקופת התשלום של 7 ימים? אם כן, האם המחבר מקבל את זה או שזה הולך למקום אחר?

התשובה היא לחלוטין לא. זה אולי משפיע על הערך של הפוסט, שאתה רואה שהוא גדל בזכותך, אבל חוץ מזה הבן-אדם שפירסם את הפוסט, לא מקבל מזה כלום, כי התשלום של הפוסט כבר עבר(עבר שבוע מאז העלאת הפוסט), ככה גם אתם לא תקבל מזה דבר מה.


האם ההצבעה על פוסט מחלישה את כוח ההצבעה שלי? האם זה נחשב כאחד מארבעים הצבעות שלי ביום?

כן. כאשר אתה מצביע על פוסט, בלי שום קשר לאם עבר זמן התגמול או אם לא, אחוז כוח ההצבעה שלך יקטן (כ -0.5%). גם אם תבטל את ההצבעה, לא תקבל את ה"כוח" בחזרה.


האם ההצבעה לאחר תגמול הפוסט משפיעה על המוניטין?

כן. אפילו שעבר זמן התגמול, הפוסט הזה יכול להשפיע על המוניטין, גם אם מקבל הצבעה "כבדה" וגם אם מקבל "דאגלון".


אז למה אני רואה שינוי בערכו של הפוסט כאשר אני מצביע והפוסט כבר תוגמל?

הרעיון הבסיסי של ההצבעות בסטימיט, הוא לאו דווקא תגמול, הוא תמיכה באותו הפוסט, ובכותב אותו.


תודה ל@sykochica על הפוסט המקורי ועל אישור התרגום לשפות השונות.

Sort:  

מצויין, תודה לך על המידכ החשוב הזה

מידע מועיל מאוד. תודה!
לא הכרתי את הפרטים הללו

תמיד תהיתי מה קורה אם מצביעים לפוסט אחרי שבוע
!תודה על הפוסט החשוב

הייתי מוסיף שהתגמול הולך אחרי 7 ימים לReward Pool

ואז מה קורה שם?

מתחלק שוב למשתמשים לפי ההצבעות

תודה רבה, פוסט זה חידד לי כמה דברים

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58397.49
ETH 2619.60
USDT 1.00
SBD 2.42