You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mindful Monday aka How a Toad and Sweaty Ants Heavily Tested my Meditation Skills

in #health5 years ago

Vond het wel grappig, na 58 minuten mediteren de ogen openen en met een frustrerend gevoel zitten... (lol). Zelf heb ik een andere vorm om even te ontsnappen aan de wereld. Ik zoek gewoon een rustig plaatsje, meestal in de natuur, en laat alles op me afkomen...de fluitende vogeltjes, de wind in de bomen, de geuren van de bloemetjes... Dat brengt mij tot rust. Voor mij geen meditatie sessies, yoga toestanden of groepsmindfulness...
Ik zie wel dat jou campingtoestand een upgrade heeft gekregen, tof!
Nu is het wachten tot de volgen upgrade...je eigen (nieuwe) dakje boven het hoofd.

Sort:  

Ja, dat is ook een mooie manier van ontspannen/ mindfulness. Ik doe dat ook graag maar ik hou van uitdagingen en dit is dat zeker.

Thanks voor je vriendelijke woorden. Wordt altijd gewaardeerd :>)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58981.78
ETH 2669.36
USDT 1.00
SBD 2.44