You are viewing a single comment's thread from:

RE: Walking Above Istanbul (Health Challenge)

in #health6 years ago

Ne zaman gitsem kalabalıktan manzarayı göremediğim, o kalabalığa rağmen bana yine de çok yalnız hissettiren bir yerdir Çamlıca...Nakkaştepe'yi daha çok seviyorum, yokuşları da fena değildir, bir sonraki rotanızda değerlendirirsiniz belki.. ya da ben değerlendireyim :D
Kilo problemi için Karatay diyeti önereyim, fırça yemeden kaçayım:)

Bu arada harita işaretlemelerinizi çok sevdim:)
⛵️

Sort:  

Karatay diyetini bizzat Canan Hanım'ın kitabını okuyarak uyguladık biz, diğer diyetislerin günü 6 veya daha çok öğüne bölmeleri onun da detaylarıyla açkladığı gibi sürekli insülün salgılanmasına neden olduğu için daha çok acıktırıyordu.
Programa çok iyi uysak, kilo versek de bir süre sonra kilolar aynen geri geliyordu. Bilemiyorum, belki metabolizma ile ilgili bir durumdur ama ben ve tanıdığım birçok insan kilo verebildik ve o kiloda kalabildik.

Kısaca şöyle anlatabilirim;

Hedef vücut direncini artırmak
Günde iki öğün bol proteinli düşük karbonhidratlı beslenmek
Diyet kıskacında hissetmeden kebap türü yemekleri bile yiyebilmek
Yeterli su içmek
Gece 23.00 den önce uyumak
İşlenmiş her tür gıdadan uzak durmak ( ki bu konuyu anlatmaya çalışan başkaları da var)
Hareket halinde olmak, asansör yerine merdiven kullanmak
Akşam 19.00 dan sonra asla hiçbirşey yememek
Eğer 5-6 dan fazla kilonuz varsa her gün 1 saat tempolu yüzmek

Hiç zorlanmadan gidiverdi kilolar Kaptan :)

Ekşisözlük ahalisi beğenmediyse vardır bir bildikleri :D
Ben sadece tecrübelerimi yazdım...
Selamlarımla,
⛵️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60249.86
ETH 2347.79
USDT 1.00
SBD 2.52