El Gölge Oyunu ( Hand Shadow Play)

in #hand7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar;
Çocukken; özellikle elektrik kesintilerinde mum ışığında deneyip beceremeyip en sonunda kelebek yapıp hava attığımız bir oyun olan El Gölge Oyunundan birkaç örnek sunuyorum size.

Denemenizde fayda var son derece ilgi çekici ve şaşırtıcı oluyor...Kendinizi kahraman zannediyorsunuz...

Gerisi sizde artık haydi eller havaya :)

1.jpg

4.jpg

2.jpg

3.jpg

107.jpg

15.jpg

14.jpg

8.jpg

13.jpg

5.jpg

9.jpg

7.jpg

12.jpg

6.jpg

11.jpg

BAŞARILAR :)

Kaynak : https://www.enteresan.com/el-golge-oyunu

Sort:  

steemit de cok yenıyım daha... zamanla olayları kavrayacağım ... benimle uğraşma rica ediyorum ... ben buraya yazmaya geldim...önceki paylaşımlarıma bakarsan buradaki gibi tüm yazılar bana ait... ve daha büyük post planlarım var seri bazında...sen bence benim foto almamı bırakıp video u dırek paylasanlara git...ricadır...kolay gelsin

ayrıca ilgine de teşekkur ederim...

Derdim sorun çıkartmak değil yardımcı olmak. Yukarıda gördüğün yazıda sana neden yardımcı olmam gerektiği hakkında görüşlerimi belirttim. Bu sistemde ödül kazanmak için aynı dili konuşan insanların aynı anda kazanmaları gerekiyor diyebilirim.

Türkçe içerik paylaşan yazarların bulunduğu bir discord kanalı var muhtemelen görmüşsündür. Oradan iletişim kurarak hatalarını düzeltir ve daha fazla ödül kazanmayı hedefleyebilirsin.

Genel olarak türkçe içerik paylaşan kimseye negatif bir eylemde bulunmuyorum.

Tmm tekrar tesekkur ederim iyi calismalar

Tıptaki adı megalomani bu olayın 😉

Bnce bi alakası yok

🤔 bana goresi diyelim o zaman. Kendini olduğundan farklı görme olayı ya ben ilişki kurdum 😏 bu eğlence tarafı tabiki 😎

Doğrudur...ne kadar bn ilişki kuramasam da sonuc olarak birseyin bikac dogrusu olabilir dusuncesindeyim...

hepsini denemeyi düşünüyorum

Eğlenceli olacaktır

Daha iyisini gormemistim. Harikulede...

Bn de yeni golgeler pesindeyim

Super paylasim...
Cocukluguma

Bna da o yillari yasattigi icin sizinle paylasayim dedim

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57687.08
ETH 2333.23
USDT 1.00
SBD 2.36