Meedoen met de oudejaarsloterij

in #greendeliverence5 years ago (edited)

Meedoen met een loterij is gewoon niets. procentueel gezien is de kans 0 en de kans dat jij je inleg eruit krijgt is 3.3%

Index
Nederlands profiel
Greendeliver-sm
Persoonlijk profiel

Dus ik ben een zeer gelukkig man. Vorig jaar heb ik 100 euro gewonnen en win regelmatig mijn geld terug. Met deze oudejaarsloterij heb ik persoonlijk 50 euro gewonnen. Natuurlijk win ik weleens niets. Maar meestal win ik wel wat en haal ik mijn geld eruit.

Met andere woorden heb ik best heel veel geluk. Ook al gaan mijn investeringen in de cryptowereld of persoonlijke keuzes keer op keer onderuit. Als ik deze berekening mag geloven behoor ik bij die 3,3 procent van nederland die wat wint en procentueel regelmatig wat in is dat dus nog kleiner. Dus Ik moet dus heel erg gelukkig zijn. Wat ik wel geloof is dit om jouw kans te vergroten om een grote prijs in een loterij te winnen moet je zoveel loten kopen dat het totaal niet rendabel is. Denk niet dat je dus met het kopen van meerdere loten een grotere kans hebt om wat te winnen 0 plus 0 is nog steeds kans 0.

Wat viel er nu op dat lot dat werd verbrand? Juist op dat lot viel gewoon 0 euro... ja serieus 0 euro alsof het afgesproken was.

vote Greendeliverence for witness

giphy.gif

alldutch discord

1c37at7soj.jpg




Sort:  

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66499.54
ETH 3203.31
USDT 1.00
SBD 4.14