ကြက္လပ္ေလး မ်ား ျပည့္ပါေစ (@aggamun)steemCreated with Sketch.

ကြ်န္ေတာ္သည္ ဟိုဘက္ သည္ဘက္ နွစ္ဘက္ ေဆြမ်ိဳး မ်ားတြင္ ေျမးဦးျဖစ္သည္။ မိသားစုတြင္ လည္း သားဦးပင္ျဖစ္ေခ်သည္။ ထိုေၾကာင့္ သက္ဦး အ႐ူး ဟူ၍ ညီငယ္ ႏွမငယ္ မ်ားက ခ်စ္စနိုးျဖင့္ စ ၾကသည္။ အမွန္ကေတာ့ စကားကို သင္းတို႔တေတြ လိုရာ ဆြဲ၍ ေျပာေနၾကျခင္း ျဖစ္သည္။ ( ကြ်န္ေတာ္ မ႐ူးပါ။ တစ္ခါတစ္ေလေတာ့ က်ပ္မျပည့္တာေလးပဲ ရွိပါတယ္ဗ်ာ။ 😊 ဤကား စကားခ်ပ္ )

ကြ်န္ေတာ္သည္ သားဦးျဖစ္သည့္ အားေလ်ာ္စြာ ညီအစ္ကို ေမာင္နွမ မ်ားအေပၚ လြန္စြာမွ ၾသဇာႀကီးမားလွသည္။ ညီအစ္ကို ေမာင္နွမမ်ားသည္လည္း ကြ်န္ေတာ္၏ အေနအထိုင္ တည္တံ့ျခင္း၊ မိဘဘိုးဘြားမ်ားမွ အထူး ပ,စားေပးျခင္း၊ အလို လိုက္ျခင္း မ်ားေၾကာင့္ လည္း ကြ်န္ုပ္အား ခ်စ္ေၾကာက္ ရိုေသ ၾကပါသည္။

လူဆိုသည္မွာ အခြင့္ထူးခံ ေနရလွ်င္ ေမာက္မာတတ္ေသာ သေဘာသဘာဝ ရွိေပရာ ကြ်န္ုပ္သည္လည္း လူသားတစ္ ဦးပင္ ျဖစ္သည့္ အေလ်ာက္ ညီအစ္ကို ေမာင္နွမ မ်ားအေပၚ ရံဖန္ရံခါ အႀကိမ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အျမဲတမ္းလိုလို မသိမသာ တစ္မ်ိဳး သိသိသာသာ တစ္မ်ိဳး အသာစီးယူ အနိုင္က်င့္ ဖူးေလသည္။ ( ဟူး ကိုယ္အားသားခ်က္ ေတြ ေရးရလြန္းလို႔ လားမသိ ေမာလတ္ထွာ 😢 )

received_326812454734000.jpeg

သူတို႕ ေလး ဘယ္ေလာက္ပဲ အလုပ္ေကာင္းေအာင္ လုပ္လုပ္ ကြ်န္ေတာ္ အေကာင္းမေျပာ။ မသိခ်င္ ေယာင္ေဆာင္ေနသည္။ အေၾကာင္းျပ ခ်က္ကေတာ့ ေကာင္းသည္။ ေရာင့္တက္မည္ စိုး၍ ျဖစ္သည္။ မေကာင္းလွ်င္ေတာ့ မဲ့ကာရြဲ႕ကာ ျပစ္တင္ေျပာဆို မဆံုးရွိေတာ့သည္။ မ်က္နွာငယ္ေလးမ်ားႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္ ဆူသမွ် ေခါင္းငံု႔ ခံေနၾကသည္။ အခ်ိန္ၾကာလာသည္နွင့္ အမွ် ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခုခုခိုင္းလွ်င္ သူတို႕ တေတြ စိတ္မလြတ္မလပ္ ျဖင့္သာ လုပ္ကိုင္ေနၾကရေတာ့သည္။ သူတို႕ ခံစားခ်က္ကို အေလးမထားမိဘဲ ကြ်န္ေတာ္ ျဖစ္ခ်င္တာသာ ပံုေဖာ္ေနခဲ့သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ သတိမထားမိဘဲ ကြ်န္ေတာ္ နွင့္ သူတို႕ တေတြ ေဝးမွန္း မသိေဝးလာ ေတာ့သည္။

တစ္ေန႕ ကြ်န္ေတာ္ သည္ နိုင္ငံေက်ာ္ စာေရးဆရာႀကီး ခ်စ္ဦးညိဳ အေၾကာင္း documentary ေလး ႀကည့္မိသည္။ ယင္း အစီအစဥ္ေလးထဲမွ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္လႈပ္ရွားမိေသာ အပိုင္းေလးကို ေရးသား ေဖာ္ျပပါမည္။ စာေရးဆရာ ခ်စ္ဦးညိဳ၏ သားျဖစ္သူက ၄င္း၏ ဖခင္ ျဖစ္သူအေပၚ သူ၏ ခံစားခ်က္ကို ေျပာျပေသာ အပိုင္းေလး ျဖစ္သည္။ ေအာက္တြင္ ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
အတိမ္းအေစာင္း ရွိခဲ့ပါက ကြ်န္ေတာ္၏ ခ်ိဳ႕ယြင္းေသာ မွတ္ဉာဏ္၏ အျပစ္သာ ျဖစ္သည္။

ကြ်န္ေတာ္ အတြက္ေတာ့ အေဖရွိတာက ကြ်န္ေတာ့ အေနာက္မွာ လက္နက္ အျပည့္အစံု နဲ႔ အေခါပဏီ စစ္တပ္ႀကီး တစ္ခု ရွိေနသလိုပဲ။ အားရွိတယ္။

ထို စကားကို ကြ်န္ေတာ္ ႀကိဳက္သည္။ သူတို႕ သားအဖ နွစ္ဦးကိုလည္း အားက်စိတ္လည္း ဝင္မိသည္။ တစ္ေယာက္နွင့္ တစ္ေယာက္ နားလည္မႈေတြနဲ႔ တည္ေဆာက္ထားေသာ ေမတၱာရိပ္ျမံဳေလးကို ေတြ႕ျမင္ၾကရသည္။ သူ႕အေဖသည္ သူ႕အတြက္ အင္အားတစ္ခု ျဖစ္သည္။ သူတို႕ သားအဖ အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ ဂုဏ္ယူ ၾကည္ႏူး မဆံုး ျဖစ္မိေခ်သည္။

ကြ်န္ေတာ္ တဆက္တည္း ဆက္ေတြးသည္။ ဤသို႕ဆိုလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ကေရာ ကြ်န္ေတာ္၏ ညီအစ္ကို ေမာင္နွမ တေတြ အေပၚ မည္သို႕ေသာ အဓိပၸာယ္ ေဆာင္ေလသနည္း။ ကြ်န္ေတာ္ ေတြးရင္း ေတြးရင္း ေနာင္တ ရလာမိသည္။

clasped-hands-comfort-hands-people-45842.jpeg

ကြ်န္ေတာ္ သူတို႕အတြက္ အားတစ္ခု မျဖစ္ေစခဲ့ပါ။ ကြ်န္ေတာ္ သူတို႔ အတြက္ ေၾကာက္စရာ သတၱဝါ တစ္ေကာင္မ်ား ျဖစ္ေနသလား ဟုေတြးမိေသာအခါ ကြ်န္ေတာ့ အမွားမ်ားကို ျမင္ေယာင္လာသည္။ ထိုေၾကာင့္ ယေန႕မွ စ၍ သူတို႕ အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ အင္အား တစ္ခု ျဖစ္ေစဖို႕ ႀကိဳးစား အားထုတ္ေတာ့မည္။ သူတို႕ အတြက္လိုအပ္ေသာ ကြက္လပ္ကို ကြ်န္ေတာ္ တတ္နိုင္သမွ် ျဖည့္ဆည္း ေပးေတာ့မည္။ ကြ်န္ေတာ္ကို သူတို႔ အင္အား တစ္ခု အျဖစ္ ခံစား မိေစ ရန္ ႀကိဳးစား အားထုတ္မည္။ ေအာက္က သီခ်င္းစာသား ေလးအတိုင္းေပါ့ဗ်ာ။

ေနေရာင္ျခည္ မဟုတ္လည္းပဲ ၾကယ္စင္ေလာက္ေတာ့ ငါ့ရဲ႕ လက္တစ္ကမ္း အေဝး ကိုယ္တတ္စြမ္းသေလာက္ အလင္းေရာင္ အေႏြးဓာတ္ ေပး ခဲ့တယ္။


Give my love to you all ,Steemians. 😍 😍 😍
written by : @aggamun
MSU NO - 022
IMG_20150727_002933.jpg


#myanmar
#msu

Sort:  

Nice Post bro

thnx admin 👍

Posted using Partiko Android

Upvote you in kryptonia@CEARrtou66

Cheers from Kryptonia id @mejia_martinez

good job 😊
thnx u
have a nice day!!

Posted using Partiko Android

အစ္ကိုတစ္ေယာက္ပီသစြာျဖင့္ ညီမတစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္ေသာ ဆႏၵအတိုင္း ျပဳလုပ္လိုက္ပါ။သူျဖစ္ခ်င္သလို ျဖစ္ခြင့္ေပးသင့္ပါတယ္ေနာ္ ။Do you know what I mean?😝

မ်ိဳးႀကီးပါလား ​ေရလည္​မိုက္​တယ္​

ဟုတ္ ဘဒိုႀကီး 👍 👍

Posted using Partiko Android

ok thz u!
have a good day!!

Kryptonia id blogjeremiah

Source
Leaving comments asking for votes, follows, or other self promotional messages could be seen as spam.

More Information:

The Art of Commenting
Comment Classifications

see u again bro
thnx u 👍
have a nice day !!

အရမ္းေကာင္းတယ္ ဘရို။ ကြ်န္ေတာ္လဲ သူမ်ားကိုပံ့ပိုးေပးရတာကို သေဘာက်တယ္။

စိတ္ခ်င္း ဆက္ေနတယ္ ဘဒို shake it!

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63747.71
ETH 2543.33
USDT 1.00
SBD 2.66