Sort:  

Cu adevărat super 😃! Vor ieși toate, semințele sunt viabile și după zece ani.
Contează și solul într-adevăr, dar nu este singurul factor. Anul trecut, cât am fost acasă, am pus de niște răsaduri într-un solar (bineînțeles, unul improvizat 😋). Semințe tradiționale, mega scumpe. Doar că le-am pus prea adânc și au ieșit cu trei săptămâni mai târziu. Ține cont că în adolescență, am lucrat doi ani în legumicultură(Îi am pe cartea de muncă 😤). Asta include și pregătit solarii, semănat în ele, tot tacâmul. Și tot am dat greș, (acum, eu sunt și ceva mai inventiv, " nu-mi spune mie un plic la ce adâncime să pun semințele"). Ideea este să nu-ți pierzi speranța ✌️!

Ok, o sa imi caut speranta :)) si plicurile cu seminte.

De fapt semintele stiu unde sunt:

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67271.13
ETH 3515.41
USDT 1.00
SBD 2.70