You are viewing a single comment's thread from:

RE: Contest of perfume testing 💗 💗 💗 ( WIN 35 SBD IN PRIZES )!!!!!!!! ENDS Tonight!!!!

in #fourdayperfumetesting6 years ago (edited)

Ένα απαλό άρωμα είναι φοβερό (είτε άνδρας είσαι, είτε γυναίκα)… μαγνητίζει και αναστατώνει!!
Καλό απόγευμα! :)))

Συμμετέχω κι εγώ στο διαγωνισμό σου..

Sort:  

Μπράβο Νίκο, χαίρομαι που συμμετέχεις και εσύ 😀!!!!

Γιατί τα αρώματα δεν είναι μόνο για γυναίκες, πάω να δω όλα τα ποστ τώρα!!

Ευχαριστώ.. με λίγη τροπή.. αλλά τώρα μου άνθησες το ηθικό μου το comment σου!! 😊
Σκεπτόμουνα μήπως είναι τελείως γυναικεία υπόθεση !! :)))))))))))

Καθόλου!!!!!!
Δεν βλέπεις τον αδερφό μου τον tkappa?? Έχει ολόκληρη συλλογή.... μη μασάς Νίκο!!😀

ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! ΤΟ ΕΙΔΑ!!!!
Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαστε όλοι ένα ωραίο παρεάκι…

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67310.11
ETH 3522.28
USDT 1.00
SBD 2.71