Srpska kuhinja, sarma od A do Š

in #foodphotography6 years ago (edited)

IMG_1439.JPG

Za ovako ukusnu sarmu, najpre su vam potrebni listovi kiselog kupusa. Ovaj sa fotografija je kiselio moj ujka Peda.

IMG_1357.JPG

Moja baka je smislila praktičan način za isecanje tvrdih delova listova. Makazama jednostavno iseče korene listova, a takodje i prevelike listove preseče na odgovarajuću veličinu.

IMG_1364.JPG

Nakon toga fil koji možete naći ovde https://steemit.com/foodphotography/@sniki003/sarma-recipe, polako uvija u listove kupusa.

IMG_1360.JPG

IMG_1359.JPG

IMG_1363.JPG

Ovaj deo pripremanja sarme je najdelikatniji. Malo sam se raspitivao i saznao da svaka baka ima svoj tajni način uvijanja. Meni je moja baka otkrila svoju tajnu uvijanja sarme i uspeo sam ćak jednu sarmu sam da zavijem. Kada napunite lonac sarmama prekrite ih listovima kupusa.

IMG_1367.JPG

Nakon toga preko listova prelite zapršku.

IMG_1368.JPG

Sarma se dugo kuva, mi smo je kuvali tokom cele noći. Sutradan je izgledala ovako i jeli smo je za dorućak, ručak i večeru. Nikad previše sarme, evo i sad mi se jede, ali je, na žalost nema. Sutra pravimo roštilj da zaboravimo na sarmu:)

IMG_1442.JPG

IMG_1370.JPG

Uživajte, jer, praznik je pred nama.

Sort:  

Odlicna sarma tvoja baba je pravi majstor u kuhinji. Potrudi se da naucis od nji jednog dana ce ti trebati

You got a 54.05% upvote from @proffit courtesy of @bmeda!
Send at least 0.01 SBD/STEEM to get upvote , Send 1 SBD/STEEM to get upvote + resteem

Тако је, @sniki003, мајсторски урађено! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60723.46
ETH 3353.68
USDT 1.00
SBD 2.51