You are viewing a single comment's thread from:

RE: CUBA: The worst food I've ever had so far

in #foodphotography7 years ago (edited)

No, já jsem v jídle strašný vybíravec, takže bych na Kubě asi umřela hlady :D Nejhorší jídla byla na školních výletech :D Ale jinak většinou jsem měla štěstí. Zatím jsem nenavštívila moc zemí, ale tam, kde jsem byla - Řecko, Anglie, Chorvatsko atd.... měli zatím dobré jídlo :) Nebo jsem možná vzpomínku na to špatné vytěsnila :D

Sort:  

Ja mám na šk. výlety tie naj spomienky, to bolo vždy: 1 mandarinka, horalka, fruko a rohlik s pašteku :)
Ale pozor! kto to má novú parádnu profilovku s Remýčkem;) Fešák!
Vďaka za komentár a pekný deň :) @sili

To jsi šťastná žena, nebo jsi spíše byla šťastné dítě :) Já měla hodně dobrého jídla nabaleného z domu, abych tam právě nemusela jíst ty obědové hnusy (tlusté maso a buchtičky s krémem - ne dohromady samozřejmě, ale oboje je pro mě bleee).
Remýk děkuje :) A já taky :)
Taky přeji pěkný den :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60767.58
ETH 2376.67
USDT 1.00
SBD 2.57