You are viewing a single comment's thread from:

RE: Vietnamese sauce recipe ✨ Sos wietnamski (do mięs, sajgonek, warzyw) [PL-ENG]

in #food6 years ago (edited)

Jak najbardziej sos rybny możemy zastąpić sosem sojowym, gdyż jest on podobnie słony, a o to tu chodzi, żeby sos był słodko-słony, przełamany kwaśną limonką i pikantną papryczką chilli :) Dziękuję za resteem! 😊

Sort:  

To ja dziękuję za super pomysł na sos, teraz tylko czekam aż zrobię sajgonki i wypróbuję Twój przepis 😉

Ja juz zrobiłam z sosem sojowym!

Zanim go jeszcze dodałam (jako ostatni składnik) mieszanka smakowała wprost wspaniale! Według mnie nawet bez sosu (rybnego, sojowego) mamy bardzo atrakcyjny dodatek do dań. Używam go do pieczonej malangi:)

Kupiłam ja by zrobić post.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60189.57
ETH 3204.49
USDT 1.00
SBD 2.44