Lovačka pica

in #food6 years ago

Pozdrav Stimeri !

Dali ste nekada od svoje majke, ili žene na pitanje "Šta će biti za ručak", dobili odgovor " Danas je lovački dan".Ako niste da vam objasnim šta je to. Ponekad bude dana da jednostavno ne može da se stigne da se spremi neki specijalni ručak za taj dan. Tada se prazni frižider pa ko šta ulovi to i jede :).Zbog lova na frižider ručak je dobio naziv " Lovački". Nadam se da sam vam dobro objasnila.
Tako danas i moja pica je dobila ime "Lovačka pica " jer sve što sam našla u frižider to sam i stavila. Neko bi to rekao da je to čišćenje frižidera i ko misli tako u potpunosti se slažem.

received_1191981804291360.jpeg

received_2390784234267532.jpeg

Potrebno vam je:

Kao što sam gore navela sve što imate u frižideru, a mislite da ide jedno sa drugim to vam je potrebno.Što bi moja ćerka rekla" Sve je neophodno":)

Za testo:

500 gr brašna
1/2 l tople vode
1 kvasac
1 dcl ulja
So i prstohvat soli.

img1552386502983.jpg

Vodu, kvasac i šećer spojiti i ostaviti da kvasac malo nadođe. Kada je kvasac nadošao dodati ulje, so i brašno i zamesiti testo.
Ostaviti malo testo da nadođe i zatim ga razvući u željenu veličinu.
Ivice testa malo podići i napraviti tako da kada budete sipali fil ne iscuri.
Potom na testo sipati kečap, ili pasirani paradaijz. Iseckano suvo meso, ili neku salamu, kobasicu poređati preko paradaijza, pa u mom slučaju isečene pečurke takođe rasporediti po testu, izrendati sir trapist i takođe ga rasporediti po testu.

img1552386563310.jpg

Fil:

Na kraju umutiti kiselu pavlaku sa 2 cela jajeta i malo mleka i preliti preko svega .
Staviti picu da se peče u zagrejanu rernu na 200'C oko 30 minuta.

img1552386584491.jpg

Možete malo i kreativnosti da unesete u ovo jelo :)

I to sve izgleda ovako.👇

AirBrush_20190312153854.jpg

received_267591524163516.jpeg

Nadam se da ćete i vi praviti čistku frižidera i uloviti jednu "Lovačku picu" i obradovati sebe, svoje najmilije i naravno frižider.
@miroslavrc se baš obradovao :)

Prijatno i lep ostatak dana želi vam @ tanja72

Sort:  

Изузетно ефикасна пица, @tanja72. Ево ја сам већ уловљен ;)))

Ja sam mojoj deci isto govorila da imamo lovacki rucak, ali to je obicno bila slanina, sir,jaja i ponekad neka kobasica, nikad mi nije padalo na pamet da napravim picu. Odlicna vam je ovo ideja.

Hvala @bmeda.Posle mnogo iskustva u neko vreme kojeg se nerado sećam svakakve ideje su mi padale napamet,tako i ova lovačka pica.Danas je to omiljena pica moje porodice :)

Congratulations @tanja72! You received a personal award!

DrugWars Early Access
Thank you for taking part in the early access of Drugwars.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63578.99
ETH 2611.82
USDT 1.00
SBD 2.85