Breakfast from a Bachelor - Ontbijt van een Vrijgezel

in #food7 years ago (edited)


I have to eat too and, as nobody takes care of me, I have to prepare the food myself. I have brown bread here from the bakery, lubricated with butter from a farm close to my house. The cheese also comes from that farm and the vegetables, tomato, olive-cucumber and onion come from our own kitchen garden. I have also put some salt and pepper on the veggies.


1


2


3

Nederlands

Ik moet ook eten en aangezien er niemand voor me zorgt zal ik het zelf klaar moeten makken. Ik heb hier bruin brood van de bakker, besmeerd met boter van een boerderij dicht bij mijn huis. De kaas komt ook van die boerderij en de groenten, tomaat, olijf-komkommer en ui komen uit eigen tuin. Ik heb er ook wat zout en peper op gedaan.

banner

Cheers for reading

Follow for more @steemspoker




Sort:  

Een brok gezondheid op de nuchtere maag; daar start je de dag goed mee.

Nice breakfast.

Je bent wel heel erg zielig he :p
Afgezien van de uitjes ziet het er lekker uit :)
Je hebt helemaal niemand nodig om je ontbijt te maken zo te zien :)

Eet smakelijk !

Nee helemaal niet zielig, hou wel van een beetje overdrijven.

wahahah
het klinkt wel zo zielig iddd
dat ziet wel lekker uit

is dat genoeg?

LOL mijn broer doet dat ook altijd.
Vroeger deed ie altijd Bor de wolf na van de fabeltjes krant.
Dat ie zo zielug was en hatsjiekeedeeee lekkere hapjesssss :)

That is one breakfast very close to home - farm, garden, or bakery to plate. :)

That #feelsgood
Buying from local shops and eating things that are actually food (recognizable)

Haha, recognizable is an appropriate word.

Healthy boy!🥑🧀

sometimes :-)

upvoted! btw great post

Easy and yummy ! Looks great

Yep, it is!!!

Goedemorgen en eet smakelijk ;)

:-)
Dankjewel :-)

Doe maar gezond! ;-) Zou ik ook eens moeten proberen haha

Vitaminepillen :-)

Looks delicious. 😌

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56912.97
ETH 2334.70
USDT 1.00
SBD 2.37