You are viewing a single comment's thread from:

RE: Alldutch Maandag Maaltijd #4: Lasagne Carbonara door @erikklok

in #food6 years ago

@erikklok je kunt ook groentebouillon en vegetarische spekjes kopen in de winkel, dus prima te doen voor de vegetariërs onder ons.👍🏻
De veganisten kunnen de room door een plantaardige vervangen zoals Oatly en ook de kaas is te vervangen door edelgist vlokken en veganistische geraspte kaas.

Lekker recept!😃

Sort:  

Bedankt voor de suggestie, ik zal het eens proberen!

Lijkt de smaak dan nog op het origineel?

Er is erg goede veganistische kaas te koop van Vegan Deli (die heb ik zelf gegeten in de 2 weken dat ik Vegan ging) en ik heb ook goede dingen gehoord over Wilmersburger die bij de AH te koop is.

Ik ben benieuwd. Binnenkort 2 veganisten over de vloer dus dan zal ik het een en ander eens proeven.

Ben zelf niet vegetarisch, maar eet nauwelijks vlees. Meestal iets vervangends. Veganistisch is mij even een stap te ver.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 62001.44
ETH 3479.98
USDT 1.00
SBD 2.51