You are viewing a single comment's thread from:

RE: Main Reasons Why You Are Unable to Save All-Year Round

in #finance6 years ago (edited)

Naa sad ko'y na-observe sa akong self, Shie. Aside from experiencing difficulties in paying myself first, lisod kaayo mag-do ug things na mu-benefit nimo in the long run. For example, I know that kailangan mag-exercise para sa iyang health benefits, pero naa jud mga excuses na mu-abot sa akong mind before nako siya mabuhat, "Wala man ko'y kwarta para gym," and the like. Lisud kaayo i-achieve ang consistency for me.

How about you, Shie? Unsa imong mindset nga gi-adopt? Nganong pursigido gihapon ka mu-strive towards your goals?

Sort:  

Naa koy "Journal of dreams" Abby. Ginasuwat nako didto tanan gusto nako mapalit, mabuhat, ug mga place nga gusto i visit for short term and longterm with their specific dates of accomplishment. Nya ako gyud i make sure nga specific ang details hahahah usahay madamgohan nalang nako. And ako gyud na basahon taga buntag pang motivation ba. Kung mawad an napud kog gana, ako ratong basahon ug tan awn akong mga na accomplish.

Nya to prepare for them financially, nag palit kog daghang piggy bank with tagsa2 nga label hahahaha ginacompute na nako daan pila akong dapat ihulog regularly para ma achieve nako based sa akong "due dates".

Ang pinaka importante nakong nakat unan kay take one step at a time ragyud. Daghan kaayo tag gusto ma attain pero ug dunganon na gani, dira gyud ta maglibog kung unsa nay unahon hantud mawad-an natag gana sa uban kay feel nato walay progress atong paningkamot.

Nah ing ana sad gyud ko, kapoyan ko usahay pero basta ing ana napud akong mafeel, mubasa sad kog success stories sa uban to motivate me.

Kaya na nimo Abby :D I know lisod kaayo ang adulting phase pero kaya nato ni. Dream big, but start small lang gyud hantud mura nag snowball effect sa kadako atong accomplishments :D Aja!

Shie! Na-happy jud ko pagbasa nako ani. Sorry it took me long to respond, I took some time off Steemit to focus on something else usa. Pareha ta! Naa sad ko'y dream journal. Mas realistic lang imo kay naa jud kay time frame and budget for it. Biliba nako ani nga method nimo, Shie. Not only does this impose urgency sa imong part, realistic pa jud siya kay nag-incorporate kag saving scheme to it. My gad Shie. Akong respect nimo kay nilapas na jud sa ceiling. Shielamazing jud ka!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66499.54
ETH 3203.31
USDT 1.00
SBD 4.14