You are viewing a single comment's thread from:

RE: Richard Wolff: FED is NOT the Problem!

in #finance6 years ago (edited)

Разлог је тај што је он професор, врхунски интелектуалац који објашњава како ствари функционишу, а не политичар. То је академски ниво излагања намењен онима који желе да знају, да разумеју механизме преко којих финансијска мафија управља светом. То што их он не назива мафијом као ти и ја, нипошто не значи да се с њима слаже, или да их недајбоже подржава. Никад ми не би био на блогу да је тако.

Sort:  

Kao sto rekoh ranije , nije mi poznat njegov rad , licno sam veoma umoran od 'vrhunskih intelektualaca' koji nemaju petlju da podignu svoj glas protiv zla i nepravde a oni su ti koji bi trebalo da povuku ...

Не може он више да повлачи @smidge-tv. Он и Дуци су превалили шездесету, ја сам близу али сам болеснији од обојице. Ми смо потезали пре 20 година. Сад можемо само да научимо генерације на којима остаје свет, како да у свом потезању не направе грешку.

Ако хоћеш да видиш опасног агента најкрупнијег капитала, ево је:

https://steemit.com/bitcoin/@lighteye/no-naomi

Moje kritike definitivno nisu bile upucene tebi @lighteye . Sa druge strane nesto mi zaista ne mirise dobro kod Mr Wolff-a . Pravda je osnova zdravog drustva a doticni je zaobilazi u veoma sirokom luku - nije dobro ...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 69380.97
ETH 3764.30
USDT 1.00
SBD 3.86